REDKEN GUIDO PALAU MUKANA PARIISIN MUOTIVIIKOILLA FW/2015-2016

Lehdistötiedote   •   Maalis 16, 2015 13:57 EET

REDKEN - PARIS FASHION WEEK 2015

PARISFASHION WEEK WITH REDKEN 5TH AVENUE!
Redken on yhteistyökumppani New Yorkin, Milanon ja Pariisin muotiviikoilla syksy/talvi 2015-2016. Kokosimme yhteen lookit, jotka ovat Redken Global Creative Directorin, Guido:n käsialaa Pariisin muotiviikoilla: Miu Miu, Akris, Alexander McQueen, Balenciaga, Celine, Christian Dior, Hermes, Loewe, Sacai, Valentino.

Redken 5th Avenue NYC on ammattilaisten käyttämä tuotesarja kattaen niin jälleenmyynnin kuin ammattilaisten hiusväritkin. Redken on vannoutunut antamaan laadukasta koulutusta, uusimmat tuoteinnovaatiot ja luovia työskentelytapoja niin kampaajille kuin kuluttajillekin. Redken on osa New Yorkin, Milanon ja Pariisin muotiviikkoja. Redkenistä on tullut johtava brändi muotiviikkojen takahuoneissa ja luo lookit muodin suurimmille nimille. Ainutlaatuinen sekoitus muotia, innovaatioita ja inspiraatioita. Redken asettaa tahdin kun on kyse juuri tämän hetken hiusmuodista ja mitä seuraavaksi muotilavoilla nähdään. Käy Redken -nettisivuilla Redken.com ja Tykkää Redkenistä Facebookissa

Ohessa nähtävillä Redken Global Creative Director Guidon lookit Pariisin muotiviikoille:

+3589452631 Niittykatu 6 b, 02200 Espoo

L'Oréal Professionnel/Redken/Matrix/Kérastase

Jenny Hyvärinen jenny.hyvarinen@loreal.com

Professional Products Division Communication Manager

PDF-tiedosto

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.