Redken Triple Take 32 Supervahva ja joustava hiuskiinne ilman kovaa lopputulosta.

UUSI MUOTOILUINNOVAATIO

REDKEN TRIPLE TAKE 32

Arvioitu suositushinta 26€

(Ilmoitetut hinnat ovat ohjeellisia suositushintoja. Jälleenmyyjällä oikeus itse päättää tuotteiden vähittäismyyntihinnoista)

WHAT’S COOL?

Triple Take 32 -hiuskiinne on pidoltaan erittäin vahva mutta joustava. Uudenlainen kolmen suuttimen suihke auttaa levittämään tuotteen erittäin hienojakoisesti ja tasaisesti hiuksiin. Triple Take 32 myös kuivuu nopeasti. Tuotteen teknologia takaa jämäkän ja joustavan pidon lisäksi hyvän kosteussuojan. Nämä ominaisuudet tekevät Triple Take -hiuskiinteestä muokattavan, eikä hiuksiin tulee jäykkää kypärämäistä lopputulosta. Sen koostumus ei jätä jäämiä hiuksen pintaan eikä tuote hilseile hiuksista pois. Kiinnettä voidaan suihkuttaa myös hiusten tyveen ja kauttaaltaan antamaan rakennetta ja tuuheutta. Triple Take 32 käy myös hiusten muotoiluun ennen kuin kamapaus on täysin valmis. Sitä voidaan suihkuttaa esimerkiksi kihartimen alle antamaan pitkäkestoista tukea.

TECHNOLOGY (NOT YOUR GRANDMOTHER’S HAIRSPRAY!)

Prosense Teknologia

AMFOTEERISET POLYMEERIT - niillä on kaksi varausta (+ ja -) ja luovat jäykän kalvon hiuksen ympärille.

ANIONISET POLYMEERIT antavat rakennetta ja pitoa negatiivisen varauksen kautta

Pitoa saadaan kun positiiviset ja negatiiviset varaukset yhdistetään ketjuiksi jotta saadaan mahdollisimman hyvä kohotus ja liikkuvuus hiuksissa. Teknologian ansiosta hiusten pintaan ei jää kovaa ja rapeaa tunnetta. Hiukset eivät pidä kahisevaa ääntä liikkuessaan.

WHAT DO YOU GET?

24h pito ilman kovaa tunnetta

Pitkäkestoista rakennetta ja tuuheutta

Hienojakoinen ja nopeasti kuivuva hiuskiinne