Tuo Pariisi luoksesi — Lancôme Spring Look 2019

Le Vernis -kynsilakka 26,00€

All Over Colos –poskipuna ja -luomiväri 31,00€

Ensimmäinen toimitusviikko 6/2019

Kokoelma saatavilla rajoitetun ajan: Sokos Helsinki, Sokos Tampere, Stockmann Helsinki

Tuo Pariisi luoksesi...

Kevät 2019 Spring Look vie sinut kahvilaan keskelle kiireisintä Pariisin keskustaa. Rajoitetun ajan saatavilla oleva Cafe Bônheur –kokoelma on kunninosoitus Pariisilaiselle art de vivrelle. Se tuo Pariisilaisen elämäntavan suoraan luoksesi upeilla tuotteilla, joiden ulkoasut ovat saaneet inspiraationsa Pariisilaisista kahviloista. Glitteriset meikit ovat kevään ehdoton trendivalinta, joiden avulla hehkut kilpaa kevätauringon kanssa.

Ihastuttava poskipuna

Pariisilaisten kahvilatuolien punoksista inspiraationsa saanut Café Bonheur Le Blush -poskipuna on täydellinen yhdistelmä hehkuvan ruusuisisa sävyjä hienostuneeseen lopputulokseen — täydellinen kevyt punastus. Puuterinen koostumus on tehty kokonaan Lancômen värikkäistä kirjaimista kunnianosoituksena brändille. Tuotteen ihastuttavuutta lisää sen pakkaus, joka on koristeltu värikkäällä, hieman edgymäisellä punoksella.

Kevään raikkaus luomiväripaletissa

Kevään meikin viimeistelee raikkaat luomivärisävyt. Café Bonheur Le Palette –luomiväripaletti on täydellinen yhdistelmä pastellisia nudeja ja vaaleanpunaisen eri sävyjä. Käytä hennon vaaleanpunaista kevyempään silmämeikkiin tai luo erottuva kevätmeikki vahvasti pigmentöidyllä glitteri-sävyllä. Tämä paletti on ehdoton must-have –tuote ensi keväälle.

Luksusta luomille, poskille tai huulille

All Over Color -poskipuna- ja luomiväri on monikäyttöinen tuote, joka sopii niin luomille, poskille kuin huulillekin. Ihanan sävyn avulla voit luoda hehkuvan silmämeikin tai sipaista sitä poskille tuomaan valoa ja raikkautta. Helposti levittyvä pehmeä koostumus tekee tuotteesta ihanan luksusmaisen.

Viimeistelty kynsiä myöten

Viimeistele kevätlook näillä kahdella häikäisevällä uutuussävyllä. Le Vernis –kynsilakka on nyt saatavilla kirkkaana, kiiltävänä pinkkinä tai kimmeltäviä paljetteja sisältävällä läpikuultavalla sävyllä. Käytä paljettisävyä sellaisenaan tai lisää pinkin sävyn päälle piristämään kynsiäsi.

110 Oh Mes Pailettes
120 Amour Flour