UUTUUS Kérastase Thermique - lämpösuojatuotteet

LÄMMÖN VOIMA - TÄYDELLINEN KIILTO JA
VIIMEISTELY

Sileät, pehmeät ja kiiltävät hiukset… tällaisista hiuksista kaikki naiset unelmoidat ainakin kun on kyse föönauksesta. Millä hyvä föönaus tehdään? Lämmöllä. Lämpö on energiaa, joka muotoilutuotteen avulla silottaa hiusta ja auttaa hiusta kiiltämään luonnollisesti. Vaikka hiuksia muotoillessa lämpö onkin tärkeä asia, saa se ajan kuluessa aikaan vaurioita hiuksissa. Hiuskuitu kuivuu ja siitä tulee heikompi. Tästä syystä hiuksen suojaaminen on se tärkein asia, jolla voidaan edistää kaunista föönauslopputulosta.

Aivan kuten naiset käyttävät meikinalusvoidetta ennen meikkiä, on lämpösuojavoide kuten alusvoide ennen lämpömuotoilua. Kérastase on jo asiantuntija hiusten lämpösuojissa, joten nyt saamme esitellä yhtenäisen linjan lämpösuojatuotteita: Soin Thermiques – uuden ajan lämpösuojatuotteet.

Ennennäkemätön konsepti, Thermic Glazing, ikäänkuin antaa hiuksellle uuden pinnan, jota on helpompi föönata ja joka kuitenkin mukautuu hiuksen tarpeiden mukaan. Sana “glaçage” tulee ranskan kielestä ja tarkoittaa pinnan viimeistelyä. Tällaista viimeistelevää pintakäsittelyähän käytetään paljon käsitöissä, kuten nahan, puun ja leivonnaisten yhteydessä jolloin halutaan tuoda materiaalin parhaat ominaisuudet esiin.

Kérastase ajattelee Glacage:n yhdisteenä, joka silottaa ja piilottaa hiuksen kauneusvirheitä ja antaa sille kiiltävän pinnan.

TEKNOLOGIA

Uusi teknologia, jossa otetaan haltuun lämmön voima ja käytetään Kérastase:n ammattitaitoa: lopputuloksena saadaan aikaan täydellinen föönaus. Thermic Glazing –aloittaa uuden aikakauden hiustenhoidossa ja –muotoilussa. Tämän teknologian sisältävät tuotteet antavat hiukselle kolme tärkeää vaikutusta:

Jälleenrakentavuutta välittömästi: Hiuskuidun pinta silottuu heti ja kauneusvirheet korjaantuvat. Hoitoa syvällä hiuksessa: Tuotteiden sisältämä keratiini täsmähoitaa hiuksen ongelmakohtia. Lämmön sinetöivä vaikutus: Lämpö sinetöi tuotteen sisältämät vaikuttavat aineet hiuksen sisään suojellen hiusta ulkoisilta haittavaikutuksilta.

Thermic Glazing –teknologia glaseeraa hiukseen ympärille suojaavan kalvon, joka helpottaa täten hiusten föönaamista.

ITSE TUOTTEET:

NECTAR THERMIQUE

Must-have –tuote elottomille ja karkeille hiuksille tuomaan hellävaraista, mutta täyteläistä hoitoa.
HYÖTY: Tämä Thermique –tuote sisältää Iris Royal Complex –yhdisteen, joka ravitsee kaikista kuivimpiakin hiuksia. Ainutlaatuinen ravitsevuus antaa hiuksille vastustuskyvyn uudelleenkuivumista vastaan. Tuote suojaa myös lämmöltä jopa 180˚C asti. Sisältää lämpösuoja-aineen, xyloosin. VIIMEISTELEVÄ VAIKUTUS: Kevyt ravitseva vaikutus ikään kuin suojaavan kotelon sisällä. Silkkiset ja pehmeät hiukset, ilman raskasta tunnetta.

CIMENT THERMIQUE

Suosittu lämpösuojaava voide antaa herkistyneille uuden mahdollisuuden loistaa kampauksesta riippumatta. HYÖTY: Vita-Ciment® –teknologia on Ciment Thermiquen hoitavien ominaisuuksien salaisuus. Se jälleenrakentaa hiussolujen välistä ”sementtiä” joka tekee hiuksista vahvemmat sisältäpäin. Tähän teknologiaan on myös yhdistetty glukooosipolymeeri, joka taas suojaa hiusta ulkoapäin. Tämä teknologia vähentää hiusten katkeilua ja haaroittuvia latvoja ja antaa lämpösuojan jopa 180°C asti. VIIMEISTELEVÄ VAIKUTUS: Ciment Thermique luo uuden pinnan hiukselle ja pyyhkii pois hiuksen kauneusvirheet. Lämpömuotoilun jälkeen hiukset näyttävät taas vahvemmilta ja joustavammilta.

KERATIN TEHRMIQUE

Taltuttaa vallattomat hiukset samalla antaen niille liikkuvuutta ja muotoa. HYÖTY: Discipline tuotesarjan teknologia auttaa taltuttamaan kaikista vallattomimmatkin hiukset. Morpho-KératineTM koostuu hiuksia korjaavasta ainesosista, kuten Arginiinista, Pro-Keratiinista, Seriinistä ja aminohapoista. Lisäksi se sisältää Morpho-polymeerin, joka muodostaa hiuskuidun ympärille ikään kuin kalvon, joka luo sileän ja eheän pinnan. Suojaa hiuksia lämmöltä föönatessa. VIIMEISTELEVÄ VAIKUTUS: Kératin Thermique antaa hallittavuutta hiuksille föönatessa: helposti muotoiltavat, sileät ja kiiltävät hiukset.

• ppd
  • hiustenhoito