Lehdistöakkreditointi Lakritsi- & Salmiakkifestivaaleille 2018

Tervetuloa akkreditoitumaan tämän vuoden festivaaleille. Seuraavana viikonloppuna 27.-28.10.2018. Lakritsi- & Salmiakkifestivaalit saapuvat jälleen Wanhaan Satamaan, Helsinkiin.

Viikonloppuna 27.-28.10.2018 Lakritsi- & Salmiakkifestivaalit saapuvat jälleen Wanhaan Satamaan, Helsingin Katajanokkaan. Jos et jo ole media-akkreditoitunut, voit tehdä sen alla olevan linkin kautta, kaikki akkreditoituneet saavat ottaa mukaansa yhden vieraan. Ilmoittautuminen: thomas@lakritsifestivaalit.com

Vuoden uutuuksiin kuuluu ainutlaatuinen lakritsi- ja salmiakkibrunssi Wanhan Sataman ravintola Soimassa. Paikan päällä on myös Namituvan lakritsitehdas valmistamassa osaa tuotannostaan.

Kiinnostus festivaaliin on tänä vuonna erittäin suuri. Yli 25 000 on jo ilmoittanut kiinnostuksena Facebook-tapahtumassa: https://www.facebook.com/events/186375425331932/

Lakritsi- & Salmiakkifestivaalit organisoi Tuija Räsänen (Oy Lakrits Finland Ab) ja pääsponsorina toimii Fazer.

Lakukakun koristelukisa 2018: www.lakritsifestivaalit.com/lakukakun-koristelukisa
Kaikki festivaaliaktiviteetit: www.lakristifestivaalit.com/tapahtumat
Tämän vuoden näytteilleasettajat: www.lakritsifestivaalit.com/naytteilleasettajat

Tukholmassa ja Helsingissä vuosittain järjestettävien Lakritsi- & Salmiakkifestivaalien tavoitteena on levittää lakritsin ilosanomaa, luoda yhteisöllisyyttä ja jakaa tietoa. Tukholmassa tapahtuma on järjestetty vuodesta 2009 alkaen ja tänä vuonna se keräsi 11 000 kävijää Ericsson Globe Annexiin. Viime vuonna Helsingissä tapahtuma keräsi 9000 kävijää kahden päivän aikana. Tämä oli reilu lisäys edellisvuoden kävijämäärään, joka oli 6300.

27.–28. lokakuuta on Suomen viidensien Lakritsi- & Salmiakkifestivaalin vuoro Helsingin Wanhassa Satamassa. Festivaalin pääsponsorina toimii tänäkin vuonna Fazer.

Tapahtuman organisoi Tuija Räsänen, Oy Lakrits Finland Ab.