WARNER BROS. INTERACTIVE ENTERTAINMENT JA TT GAMES JUHLIVAT JULKISTUSTA LEGO® BATMAN™ 2: LEGO® SUPER HEROES

Uutinen  •  2012-06-22 11:22 EEST

Kovasti ylistetty ja palkittu  LEGO Batman 2: DC Super Heroes on jatkoa suositulle pelille LEGO Batman™: The Videogame, jota on myyty maailmanlaajuisesti yli 11 miljoonaa kappaletta. Pelissä LEGO Batman 2: DC Super Heroes, lapset ja kaikenikäiset pelaajat lähtevät Batmanin, Robinin sekä DC-sankareiden Teräsmiehen, Ihmenaisen, Vihreän Lyhdyn ja Flash Gordonin kanssa huimiin LEGO seikkailuihin. Monet LEGO Batman 2: DC Super Heroes -pelin kohtauksista ja hahmoista löytyvät myös LEGO Super Heroes: DC Universe -leluvalikoimasta, joka julkistettiin aikaisemmin tänä vuonna. Tuotesarja sisältää viisi rakennussarjaa, kuten Lepakkoluola ja kolme yksityiskohdilla varustettua rakennettavaa seikkailuhahmoa.

”Kaikenikäiset fanit viihtyvät pelatessaan LEGO Batman 2: DC Super Heroes -peliä, jossa tunnetut DC-sankarit heräävät eloon uudessa laajassa ja avoimessa Gotham City -pelimaailmassa”, kertoo TT Gamesin toimitusjohtaja Tom Stone. ”Peli tarjoaa aivan uudenlaisen LEGO elämyksen – mukana on puhuvia LEGO minihahmoja ja pelaaja voi kiitää Teräsmiehen hahmossa Gotham Cityn läpi.”

Pelissä LEGO Batman 2: DC Super Heroes -pelissä pelaajat voivat valita Caped Crusaderin, Boy Wonderin tai jonkun muun DC-sankarin hahmon ja tehdä tyhjiksi rikollisten ilkimysten Lex Luthorin ja Jokerin suunnitelmat, joilla he aikovat aiheuttaa mittavaa tuhoa ja sekasortoa. Pelaajat saavat käyttöönsä uusia jännittäviä kykyjä, kuten lämpönäkökyky, superhengitys ja lento-ominaisuus, jonka avulla he löytävät Gotham Cityn salaiset piilopaikat, kerättävät LEGO palikat ja pakenemiseen ja lentämiseen käytettävät ajoneuvot. Konsolipeleissä on dynaaminen jaetun ruudun yhteistyöpeli, johon on helppo liittyä pelin aikana ja jonka ansiosta kaikenikäiset perheenjäsenet voivat osallistua vauhdikkaaseen LEGO seikkailuun.

Voit lukea lisää osoitteesta http://videogames.lego.com

Kommentit (0)