Ella’s Kitchen tuo uudet maidottomat, täyteläiset luomuvälipalatuotteet ja uudet motoriikkaharjoittelua tukevat luomumaissitikut Suomeen

Ella’s Kitchen Dairy Free -välipalatuotteet ovat uudenlaisia, täysin kasvipohjaisia, täyteläisiä välipalatuotteita lapsille 6kk iästä alkaen. Dairy Free -välipalatuotteita on kahta herkullista makua; kookosmaitopohjainen banaaninmakuinen Dairy Free vaihtoehto jogurtille, sekä kookosmaitopohjainen, kaurapuuromainen Dairy Free päärynä-viikuna-kaura. Banaanivälipalassa maistuu lisäksi omena ja kookos ja siinä on jogurtin täyteläisyys ja happamuus ilman maitoa, kun taas päärynä-viikuna-kaura -vaihtoehto on koostumukseltaan kaurapuuromainen. Ella’s Kitchen pyrkii tuomaan lastenruokiin uusia ja jännittäviä makuja, josta uudet Dairy Free -välipalat ovat hyvä esimerkki. Myös viikuna on aivan uusi ainesosa Ella’s Kitchen -tuotteissa.

”Kasvipohjaisille ja maidottomille jogurttivaihtoehdoille on markkinoilla kysyntää ja on hienoa päästä uudistamaan lastenruokakategoriaa näillä uusilla Dairy Free -välipalatuotteilla, sillä saman tyyppisiä tuotteita ei ole Suomessa vielä nähty”, kertoo Ella’s Kitchenin tuoteryhmäpäällikkö Carolina Söderholm.
Dairy Free -välipalatuotteet sopivat täydellisesti aamupalaksi, välipalaksi tai mukaan otettaviksi. Purista pussin sisältö kulhoon, lusikkaan tai tarjoile suoraan pussista. Säilytä avattu pakkaus jääkaapissa ja käytä 48 tunnin aikana.
Ella’s Kitchen Dairy Free -tuotteet saapuvat sekä Keskon että SOK:n valikoimiin maaliskuussa.

Ella’s Kitchen Melty Sticks -luomumaissitikut ovat saavuttaneet suuren suosion UK:n markkinoilla ja nyt nämä motoriikkaa harjoittavat, sormiruokailuun sopivat maissitikut saapuvat myös Suomeen. Tikut ovat edeltäjiinsä maissinaksuihin verrattuna pidempiä ja sopivat lapsille 7kk iästä alkaen. Maissitikut ovat pakkauksensa takia helppo ottaa mukaan, jotta hauska sormiruokailuhetki on mahdollista missä tahansa. Luomumaissitikkuja saapuu kahdessa eri maussa; maissi-porkkana ja persikka-banaani.
Ella’s Kitchen Melty Sticks -maissitikut saapuvat maaliskuussa aluksi Keskon valikoimiin.

Tuotetiedot

Dairy Free banaaninmakuinen vaihtoehto jogurtille 90 g

Ainesosat: 39% kookosmaitojogurttia* (kookosmaito*, tapiokatärkkelys*, hapate), 37% banaania*, 23% omenaa*, 1% riisitärkkelystä*, <1% sitruunamehutiivistettä. *= luomu

Dairy Free päärynä-viikuna-kaura -välipala 100 g

Ainesosat: 27% päärynöitä*, 23% viikunoita*, 22% kookosmaitoa*, 21% kookosvesi*, 6% KAURAA*, <1% sitruunamehutiivistettä* *=luomu

Suositushinta

Persikka-banaani maissitikku 16 g

Ainesosat: 72% maissijauho*, 15% auringonkukkaöljy*, 8% kuivattu persikka*, 5% kuivattu banaani*, <1% kuivattu purjo*, <0,1% tiamiini (B1-vitamiini) *=luomu

Maissi-porkkana maissitikku 16 g

Ainesosat: 72% maissijauho*, 14% auringonkukkaöljy*, 9% kuivattu maissi*, 5% kuivattu porkkana*, <1% kuivattu purjo*, <0.1% tiamiini (B1-vitamiini) *=luomu

Suositushinta

Lisätiedot ja tiedustelut:

Lejos Oy, Tuoteryhmäpäällikkö Carolina Söderholm, carolina.soderholm@lejos.fi, p. 040 562 2117

Lejos Oy, PR- ja SoMe-päällikkö Cati Nylund, cati.nylund@lejos.fi, p. 040 068 0528

Ella’s Kitchen on Ellan isän, Paulin, perustama yritys. Paul haluaa, että kaikilla hänen sukupolvensa lapsilla tulisi olla mahdollisuus syödä parempaa ruokaa ja huomata, että terveellinen ruoka voi olla hauskaa, maistuvaa ja siistiä. Näin syntyivät puhtaat, terveelliset ja herkulliset Ella’s Kitchen -tuotteet.

• Elintarvikkeet

• dairy free