LG InstaView -jääkaapin koputustoiminto

LG esittelee uuden InstaView-jääkaapin tunteisiin vetoavalla videolla

LG Electronicsin lanseeraama InstaView Door-in-Door -jääkaappi on osoitus yrityksen pyrkimyksestä tuoda jatkuvasti markkinoille uusia kuluttajien arkea parantavia innovaatioita. Kuluttajan ei tarvitse availla jääkaapin ovea sen sisällön nähdäkseen, kun jääkaappiin näkee kopauttamalla kahdesti jääkaapin ovessa olevaa lasiruutua. InstaView-ominaisuus vähentää huomattavasti jääkaapin ovenavauskertoja ja samalla todennäköisyyttä unohtaa sulkea jääkaapin ovi.

Jääkaappi on varustettu tyylikkäällä, oveen integroidulla lasipaneelilla. Kun lasiin koputetaan kaksi kertaa, jääkaapin valot syttyvät ja käyttäjä voi vilkaista kaapin sisään avaamatta ovea. Tilavassa Door-in-Door-ovilokerossa perheen suosikkiruoat ja -juomat ovat helposti käden ulottuvilla. Nämä ominaisuudet vähentävät kylmän ilman karkaamista jopa 41 prosenttia(1 ja auttavat säilyttämään ruoan tuoreena pidempään.

LG:n kuluttajatutkimukset osoittavat, että kuluttajat avaavat jääkaapin oven keskimäärin 79 kertaa päivässä(2, mikä johtaa kylmän ilman ja energian tuhlaukseen. Moni myös unohtaa sulkea jääkaapin oven perässään, vaikka 56 prosenttia tutkimukseen osallistuneista totesi, ettei pidä siitä, että jääkaapin ovi on auki(3. LG kehitti InstaView Door-in-Door jääkaapin edistyksellisen koputustoiminnon ratkaisuksi tähän ongelmaan.

”Life is a series of knocks” -video esittelee LG InstaView Door-in-Door -jääkaapin koputustoiminnon

Osana jääkaapin globaalia lanseerausta LG julkaisee nyt tunteisiin vetoavan videon, joka esittelee InstaView Door-in-Door - jääkaappia ja sen koputustoimintoa. Video on kertomus isästä ja tyttärestä, joiden välisessä viestinnässä ”koputuksella” on vuosien varrella erityinen rooli.

”Video havainnollistaa koputuksen roolia ihmisten elämässä”, sanoo Song Dae-hyun, LG Electronics Home Appliance & Air Solution Companyn globaali johtaja. ”LG:n InstaView ja sen koputustoiminto tuovat uudenlaista mukavuutta kuluttajien arkeen ja luovat uuden ulottuvuuden jääkaappien muotoiluun myös tulevaisuudessa.”

Katso video osoitteessa https://www.youtube.com/watch?v=eaoyfAKnkAo

1 Tulokset perustuvat Intertekin testiin, jossa mukana olivat SX5534WB, GR-S632GLRC ja LFX3194ST/02 ja joka suoritettiin LG:n sisäisten testimetodien mukaisesti. Testissä mitattiin ilmanvaihtuvuuden prosentuaalista vähenemistä avattaessa Door-in-Door verrattuna jääkaapin oven avaukseen 10 sekunniksi. Tulokset voivat vaihdella riippuen mallista ja oven aukioloajasta.

2 Perustuu sisäisiin kuluttajatutkimuksiin

3 Perustuu LG Electronicsin sisäisiin kuluttajatutkimuksiin Yhdysvalloissa

Lisätietoja:

Daniel Lamborn
Pohjoismaiden HA-tuotteiden markkinointipäällikkö
Box 83, 164 94 Kista
Puhelin: +46 73 512 53 83
Sähköposti: daniel.lamborn@lge.com

Mats Haglund Sjödin
Pohjoismaiden HA-tuoteasiantuntija
Box 83, 164 94 Kista
Matkapuhelin: +46 76 517 33 57
Sähköposti: mats.haglund@lge.com

LG Electronics

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 75 000 työntekijää 118 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2016 oli 47,9 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan neljään liiketoiminta-alueeseen – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance & Air Solution ja Vehicle Components. Yhtiö on maailman suurimpia taulutelevisioiden, matkapuhelimien, ilmalämpöpumppujen sekä pesukoneiden ja kylmälaitteiden valmistajia. Lisätietoja: www.lg.com.

LG Electronics Home Appliance

LG Electronics Home Appliance Company on kodintekniikka-alan edelläkävijä. Yrityksen tavoitteena on tarjota ympäristöystävällisempiä, arkea helpottavia tuotteita, joissa älykäs teknologia ja trendikäs muotoilu ovat täydellisessä tasapainossa. Tuotevalikoimaan kuuluvat jääkaapit, pesu- ja astianpesukoneet, keittiölaitteet, pölynimurit ja kalusteisiin sijoitettavat tuotteet. LG:n edistyksellistä teknologiaa ja helposti lähestyttäviä toimintoja on esimerkiksi maailman ensimmäisessä älykkäässä jääkaapissa, höyrypesukoneessa sekä uunin ja mikroaaltouunin toiminnot yhdistävässä uunissa. LG:n suunnittelijat luovat kodintekniikka-alalle uusia trendejä ja tekevät yrityksestä alansa johtavan edelläkävijän.

BLOOM Agency

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Communications +358 43 8200 986

Tervetuloa LG Electronics Nordic !

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 70 000 työntekijää 140 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2018 oli 54,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Mobile Communications, Vehicle Component Solutions ja Business Solutions. Yhtiö on maailman suurimpia televisioiden, jääkaappien, ilmalämpöpumppujen, pesukoneiden ja matkapuhelimien valmistajia, mukaan lukien yhtiön premium-luokan tekoälyä hyödyntävät LG SIGNATURE and LG ThinQ -tuotesarjat. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa vuodesta 1999 lähtien. Lisätietoja: http://www.lg.com.