LG G7 Fit tuo G-sarjan suosittuja ominaisuuksia entistä laajemman  yleisön saataville

LG G7 Fit tuo G-sarjan suosittuja ominaisuuksia entistä laajemman yleisön saataville

Tekoälyominaisuudet ja huippuluokan suorituskyky kilpailukykyiseen hintaan

Helsinki, 27.11.2018 — LG:n (LG Electronics) uusin älypuhelin LG G7 Fit tulee asiakkaiden saataville päämarkkina-alueilla marraskuusta lähtien. Berliinin IFA-messuilla julkistettu LG G7 Fit -puhelin on suunniteltu asiakkaille, jotka ovat kiinnostuneita huippuluokan kamerasta, näytöstä ja audio-ominaisuuksista nykyisiä lippulaivatuotteita kilpailukykyisemmässä hintaluokassa.

LG G7 Fit tarjoaa LG G7 ThinQ:n suosituimmat ominaisuudet edullisempaan hintaan. G7 Fit -puhelimessa on G7 ThinQ:n tapaan lasipinta puhelimen etu- ja takapuolella sekä kiillotetusta metallista koostuva kehys. G7 Fit on yhtä kestävä kuin miltä se näyttää, sillä laitteella on IP68-suojausluokitus pölyä ja vettä vastaan. Lisäksi se on suunniteltu läpäisemään Yhdysvaltain asevoimien vaativat MIL-STD 810G -testit.

Qualcomm Snapdragon 821 -suoritin yhdistettynä 4 GB RAM -muistiin ja jopa 32 GB sisäiseen tallennustilaan takaa, että laite on riittävän tehokas sujuvaan pelaamiseen, videoiden katseluun ja musiikin kuunteluun. LG G7 Fit -puhelimessa on 6.1-tuumainen QHD+ (3120 x 1440) -näyttö, jonka FullVision-kuvasuhde on 19.5:9. Super Bright Display LCD -teknologia tarjoaa jopa 1 000 nitin kirkkauden, joka riittää myös auringonpaisteessa.

Älykkäillä kameraominaisuuksilla, kuten AI CAM -tekoälyllä varustettu LG G7 Fit antaa käyttäjänsä valita kahdeksan sisäisen tekoälyn optimoiman kuvaustilan välillä. Mikäli AI CAM -tekoälyn tuottama kuva ei kelpaa käyttäjälle, voi lisätehosteasetuksia muuttaa manuaalisesti jälkikäsittelyssä.

LG G7 Fit tarjoaa käyttäjilleen myös LG:n edistyksellisimmät audio-ominaisuudet, joten se on täydellinen laite musiikin ystäville. Puhelimessa on kiitelty 32-bittinen Hi-FI Quad DAC -muunnin, joka tarjoaa erittäin laadukasta äänentoistoa laadukkaiden kuulokkeiden kanssa. G7 Fit tarjoaa G7 ThinQ:n tapaan myös muhkean basson Boombox-kaiuttimen ansiosta, ja siinä on DTS:X-tilaääni sisällön virtuaaliseen 3D-äänentoistoon, joka yltää jopa 7.1-kanavaiseen ääneen.

LG G7 Fit tulee marraskuusta lähtien asiakkaiden saataville Euroopassa, Latinalaisessa Amerikassa, Aasiassa, Afrikassa ja Lähi-idässä. Laitteen suositushinta on 399 €.

Tekniset tiedot:*

LG G7 Fit

• Piirisarja: Qualcomm® Snapdragon™ 821 (2,35 GHz Octa Core)
  • Näyttö: 6.1-tuumainen QHD+ 19.5:9 FullVision Super Bright Display (3120 x 1440)
  • Muisti: 4GB RAM / 32GB / MicroSD (jopa 2TB)
  • Kamera: Takakamera: 16 MP normaali kuvakulma (F2.2 / 76°). Etukamera: 8 MP laajakulma (F1.9 / 80°)
  • Akku: 3000 mAh
  • Käyttöjärjestelmä: Android 8.1 Oreo
  • Koko: 153.2 x 71.9 x 7.9 mm
  • Paino: 158 g
  • Verkko: 4G / 3G / 2G
  • Tiedonsiirto: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 4.2 BLE / NFC / USB Type-C 2.0 (3.1 yhteensopiva)
  • Väri: New Aurora Black
  • Muuta: New Second Screen / AI CAM -tekoälykamera / Boombox Speaker -kaiutin / Google Lens -älykameratoiminnot / QLens / 32-bit Hi-Fi Quad DAC / DTS:X 3D -tilaääni / IP68 veden- ja pölynkestävä / HDR10 / Kasvojentunnistus / Sormenjälkitunnistus / Qualcomm Quick Charge™ 3.0 -teknologia / MIL-STD 810G -yhteensopiva / FM-radio

* Tekniset tiedot, ominaisuudet ja lisätarvikkeet voivat vaihdella markkinoiden mukaan.

Lisätietoja:

LG-One Finland/Hill+Knowlton Strategies
Puh: +358 9 3486 1244
Sähköposti: LG-OneFinland@lg-one.com

PR & Digital Manager
Puh: +46 (0)767 141 607
Sähköposti: amelia.lee@hsaduk.com

LG Electronics Mobile Communications
LG Electronics Mobile Communications Company on maailmanlaajuisesti johtava matkaviestinnän ja puettavan teknologian yritys ja edelläkävijä edistyksellisissä teknologioissa ja innovatiivisessa muotoilussa. LG luo eri elämäntyyleihin sopivia mobiilituotteita ja puettavia laitteita kehittämällä näyttö-, akku-, kamera- ja LTE-teknologioita. Yhtiön tavoitteena on tarjota asiakkaille leikkisä mobiilikokemus, joka ulottuu perinteisiä älypuhelimia laajemmalle. www.LG.com