UF850V-TELEVISIO SUOMEEN – MENESTYSMALLIN SEURAAJASSA MUKANA UUSI WEBOS

UF850V-TELEVISIO SUOMEEN – MENESTYSMALLIN SEURAAJASSA MUKANA UUSI WEBOS

– LG UF850V on jatkoa LG:n edellisvuonna menestyneelle 4K-televisiolle. Uusi malli on edeltäjäänsä älykkäämpi, parempi ja näyttävämpi. Se on myös vuoden edullisimpia 4K LCD -televisioita.

Helsinki, 20. maaliskuuta 2015 – Vuonna 2014 LG:n UB850V-malli oli yhtiön Ultra HD 4K -segmentin menestystuote. Televisio loisti testeissä ja media kehui sen erinomaista kuvanlaatua. Nyt vuorossa on LG UF850V -televisio, joka saapuu Suomen markkinoille maaliskuun lopussa.

– Edellisvuoden mallin tapaan UF850V-televisiolla on kaikki edellytykset myyntimenestykseksi. Siksi on jännittävää, että juuri tämä malli tulee ensimmäisten joukossa markkinoillevuoden 2015 televisiovalikoimasta, sanoo Erik Åhsgren, LG Electronicsin Home Entertainment -liiketoimintayksikön Pohjoismaiden tuoteasiantuntija. – LG UF850V on ihanteellinen valinta, jos kaipaa hinnaltaan houkuttelevaa 4K-televisiota varustettuna loistavalla kuvalla, hyvällä äänentoistolla, tyylikkäällä muotoilulla ja palkitulla Smart TV -alustalla.

Olohuoneen katseenvangitsija
LG UF850V tulee saataville 49, 55, 60 ja 65 tuuman koossa, ja se on täynnä ominaisuuksia, jotka tekevät television katselusta hienon elämyksen. Ensimmäisenä silmään osuu 4K-tason kuvan terävyys ja yksityiskohdat. Korkealaatuinen IPS-paneeli antaa luonnollisen värientoiston sekä laajan katselukulman, joka korostaa kuvanlaatua entisestään. Kun nämä ominaisuudet yhdistyvät LG:n Cinema Screen -muotoiluun ja ohuisiin reunoihin, on vaikea saada silmiä irti UF850V-televisiosta.

Älykkäämpi Smart-TV
Televisiomalli on varustettu LG:n kehutun webOS Smart TV -käyttöjärjestelmän uusimmalla versiolla. Mukana on myös kätevä Magic Remote -kaukosäädin, joka tekee kanavan vaihtamisesta sekä Smart TV -toimintojen ja yhdistettyjen laitteiden käyttämisestä mukavan helppoa. UF850V-televisiosta löytyy myös LG:n älykäs kuvanparannusteknologia, jonka ansiosta kaikki sisältö näyttää lähes 4K-laatuiselta.

Parannukset tekevät LG UF850V-televisiosta varteenotettavan seuraajan edellisvuoden menestysmallille. Suomalaisilla kuluttajilla on tilaisuus hankkia eräs vuoden edullisimmista 4K LCD -televisioista, kun tuote saapuu kauppoihin.

Hinta, muotoiluvaihtoehdot ja saatavuus
LG UF850V tulee saataville maaliskuun lopussa 49, 55, 60 ja 65 tuuman koossa. Suositushinnat ovat 1 799 euroa (49 tuumaa), 2 199 euroa (55 tuumaa), 2 499 euroa (60 tuumaa) ja 2 999 euroa (65 tuumaa).

Televisiosta on useita muotoiluvaihtoehtoja mallinumeroilla UF850V, UF851V, UF852V, UF855V, UF856V ja UF857V.

Korkearesoluutioisia kuvia ja lisätietoja
Korkearesoluutioisia kuvia on saatavilla LG:n kuva-arkistossa. Kirjoita ”UF85” vasemmanpuoleiseen hakukenttään nähdäksesi mallin kaikki muotoiluvaihtoehdot. Lue lisää tuotteesta täältä.

LG Electronics
LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 87 000 työntekijää 113 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2013 oli 53,10 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance sekä Air Conditioning & Energy Solution ja Vehicle Components. Yhtiö on maailman suurimpia taulutelevisioiden, matkapuhelimien, ilmalämpöpumppujen sekä pesukoneiden ja kylmälaitteiden valmistajia. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. Pohjoismaiden liikevaihto oli vuonna 2013 lähes 2 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoja: www.lg.com.

LG Electronics Home Entertainment
LG Home Entertainment Company (HE) on johtava kansainvälinen televisioiden, näyttöjen, digitaalisten infonäyttöjen, audio- ja videotuotteiden sekä tietokoneiden ja turvajärjestelmien valmistaja. LG pyrkii teknologiaa hyödyntämällä kehittämään tuotteita, joiden älykkäät toiminnot ja tyylipuhdas muotoilu vastaavat kansainvälisten kuluttajien tarpeisiin. LG:n kuluttajatuotteita ovat CINEMA 3D, Smart-TV, OLED-TV ja IPS-näytöt, ulkoiset muistiyksiköt, kotiteatterijärjestelmät ja Blu-ray-soittimet. LG:n B2B-tuotteita ovat digitaaliset infonäytöt, hotelli-TV-järjestelmät, videoneuvotteluvälineet ja IP-turvakamerat.

Lisätietoja:

Susanne Persson
Box 83, 164 94 Kista
Matkapuhelin: +46 (0)70 969 46 06
Sähköposti: susanne.persson@lge.com

Erik Åhsgren
Tuoteasiantuntija
Box 83, 164 94 Kista
Matkapuhelin: +46 (0)72 162 91 10
Sähköposti: erik.ahsgren@lge.com

BLOOM Agency

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Communications +358 43 8200 986

Tervetuloa LG Electronics Nordic !

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 70 000 työntekijää 140 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2018 oli 54,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Mobile Communications, Vehicle Component Solutions ja Business Solutions. Yhtiö on maailman suurimpia televisioiden, jääkaappien, ilmalämpöpumppujen, pesukoneiden ja matkapuhelimien valmistajia, mukaan lukien yhtiön premium-luokan tekoälyä hyödyntävät LG SIGNATURE and LG ThinQ -tuotesarjat. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa vuodesta 1999 lähtien. Lisätietoja: http://www.lg.com.