Valkoinen LG Optimus 2X uudella Android 2.3.4 -käyttöjärjestelmällä

Valkoinen LG Optimus 2X uudella Android 2.3.4 -käyttöjärjestelmällä

LG Electronicsin Optimus 2X (P 990) -matkapuhelimeen on nyt ladattavissa uusi Android 2.3.4 -päivitys. Samalla lanseerataan suositun puhelimen valkoinen versio.

Parempi käyttökokemus
Google on päivittänyt Android 2.3 -käyttöjärjestelmäänsä asteittain. Uudessa Android 2.3.4:ssä on keskitytty  parantamaan pelaamista, multimedian käytettävyyttä ja viestintää. Lisäksi pelien ja sovellusten kehitystyötä on yksinkertaistettu. Pelaaminen on myös pehmeämpien animaatioiden ansiosta entistä miellyttävämpää.

Käyttöjärjestelmän tuntuvin muutos on näppäimistön uusi käyttöliittymä, jonka ansiosta kirjoittaminen on tarkempaa ja nopeampaa. Lisäksi uuden käyttöjärjestelmän myötä puhelimen suorituskykyä pystytään hyödyntämään parhaalla mahdollisella tavalla. Käyttämättömät sovellukset esimerkiksi sulkeutuvat automaattisesti pienentäen energiankulutusta. Sovellusten energiankäyttöä voi lisäksi helposti seurata yhdeltä sivulta ja sulkea useita sovelluksia kerralla.

Hinta ja saatavuus:
Valkoinen LG Optimus 2X tulee Suomessa myyntiin marraskuun lopulla verolliseen suositushintaan 450,00. Puhelin on saatavilla myös ruskeana.

Korkearesoluutioiset kuvat:
Korkearesoluutioisia kuvia voi ladata LG:n kuvapankista: http://www.lg.com/fi/tietoja-lg/lehdisto-ja-media/mediapankki.jsp. Kirjoita P 990 oikean navigaation hakukenttään.

Lisätietoja päivityksestä:

Halutessanne päivittää käyttöjärjestelmän, suosittelemme käyttämään WiFi-yhteyden sijasta USB-liitäntää ja LG Mobile Support Tool -työkalua, jonka voi ladata veloituksetta osoitteesta http://www.lg.com/fi/support/mc-support/mobile-phone-support.jsp. Suosittelemme myös varmuuskopiomaan puhelimen sisällön ennen päivittämistä.

Tarkemmat ohjeet päivittämiseen löytyvät LG:n kotisivuilta, lisäksi LG:n asiakaspalvelu ohjeistaa päivityksessä ja palvelee ongelmatilanteissa numerossa 0800 0 5454 (LGLG).

Lisätietoja:
Susanne Persson
Box 83, 164 94 Kista, Ruotsi
Puh: +46 (0)8 566 415 23
Matkapuhelin: +46 (0)70 969 46 06
Sähköposti: susanne.persson@lge.com

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on yksi maailman johtavista viihde-elektroniikan, kodintekniikan ja langattoman viestinnän ratkaisujen toimittajista ja innovaattoreista. Sillä on maailmanlaajuisesti yli 93 000 työntekijää yli 120 yrityksessä. Vuonna 2010 yrityksen maailmanlaajuinen liikevaihto oli 48,2 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG Electronics on yksi maailman suurimpia taulutelevisioiden, audio- ja videotuotteiden, matkapuhelimien, ilmastointilaitteiden, pesukoneiden ja kylmälaitteiden valmistajia.

LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. Yhtiön pohjoismaiset toiminnot on jaettu viiteen liiketoiminta-alueeseen: Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, IT Solutions sekä Air Conditioning & Energy Solutions. Pohjoismaiden liikevaihto oli vuonna 2010 yli 2,7 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoja: www.lg.com.

Mobile Communications
LG Electronics Mobile Communications Company on maailmanlaajuisesti johtava matkaviestinnän yritys. Yhtiö luo tuotteita, jotka johtavan teknologian ja innovatiivisen muotoilun avulla tarjoavat asiakkaille optimoituja matkaviestinnän elämyksiä. LG johtaa myös yhdistyvien teknologioiden ja langattomien tiedonsiirtotuotteiden kehittämistä. LG:n tavoitteena on olla jatkossakin johtavassa asemassa kehittämässä matkaviestintää houkuttelevan muotoilun ja älykkään teknologian avulla.