Lindorff hoitamaan Nordean perintää Suomessa

Lehdistötiedote   •   Helmi 27, 2017 09:00 EET

Lindorff huolehtii jatkossa Nordean pitkäaikaisten luottojen perinnästä Suomessa.

Lindorff ja Nordea laajentavat yhteistyötään. Yhtiöt ovat sopineet, että Lindorff huolehtii Nordean luottojen perinnästä sen jälkeen kun maksuerän erääntymisestä on kulunut 90 päivää.Lindorffin asiantuntijat hoitavat jatkossa Nordean puolesta myös velkajärjestely-, konkurssi- ja yrityssaneeraustilanteet.

Palveluyhteistyö vahvistaa Lindorffin asemaa finanssiyhtiöiden ensisijaisena luotonhallinnan palvelukumppanina.

– Sopimus on vahva näyttö siitä, että Lindorffin osaamista ja asiakaspalvelua arvostetaan markkinoilla. Olemme pystyneet osoittamaan Nordealle konkreettisesti ne hyödyt, joita palvelumme tuottavat liiketoiminnan suorituskyvylle, asiakaspalvelutasoille sekä järjestelmien jatkuvalle kehittämiselle, Lindorffin Suomen toimitusjohtaja Tuija Keronen sanoo.

Syyskuussa 2016 allekirjoitetun sopimuksen myötä 13 Nordean työntekijää on siirtynyt vanhoina työntekijöinä Lindorffin palvelukseen.

Lindorffin asiantuntijat palvelevat Nordean asiakkaita perintään ja maksujärjestelyihin liittyvissä asioissa toimistoaikoinaja niiden ulkopuolella iltaisin ja lauantaisin. Asiakkaat voivat seurata ja hoitaa velka-asioitaan joustavasti pankkitunnuksilla myös verkkopalvelussa Lindorff24.fi.

Lisätietoja:
Tuija Keronen, toimitusjohtaja, Lindorff Oy