​Löfbergs kirittää juoksijoita Helsingissä

​Löfbergs kirittää juoksijoita Helsingissä

Löfbergs on Helsinki Marathonin, Helsinki Half Marathonin ja Runner’s High Oy:n järjestämän viiden muun juoksutapahtuman uusi kahvikumppani. Löfbergs tarjoilee tapahtumissa juoksijoille lisäenergiaa antavia juomia.

- On todella upeaa saada tehdä yhteistyötä Löfbergsin kanssa. Yhtiö on Suomen markkinoilla nouseva tähti, jonka tuotteet antavat potkua osallistujille, Elina Vastakoski sanoo.

- Kahvi on luonnollinen energianlähde, jonka avulla elimistö pystyy kovempiin, pitempiin ja nopeampiin suorituksiin. Se on toisin sanoen loistava juoma kaikille juoksijoille, Löfbergsin Country Manager Leif Sjöblom toteaa.

Yli 9000 osallistujaa
Sopimuksen mukaan Löfbergs on mukana Helsingin maratonilla ja puolimaratonilla, Helsinki10 -juoksussa, Helsinki Twilight Run & Walk -tapahtumassa, Helsinki Night Trail- ja Nuuksio Night Trail -polkujuoksuissa sekä Helsinki Halloween Run -juoksussa. Näillä seitsemällä tapahtumalla on yhteensä yli 9000 osallistujaa.

- Tarjoilemme tottakai Löfbergs kahvituotteita. Paikallaolo on erittäin arvokasta, sillä näin saavutamme aktiivisen ja määrätietoisen kohderyhmän, joka on meille tärkeä. Uskommekin, että sopimus tukee liiketoimintaamme Suomessa, Sjöblom sanoo.

Tummapaahtoinen kahvi menestyy
Ruotsalainen Löfbergs perustettiin vuonna 1906, ja se on yksi Pohjoismaiden suurimmista kahvipaahtimoista. Yhtiö on pitkään toiminut edelläkävijänä kestävään kehitykseen liittyvissä asioissa – Löfbergs on muun muassa yksi maailman suurimmista luomukahvin ja Fairtrade-merkityn kahvin ostajista.

Suomessa Löfbergs on niittänyt menestystä erityisesti tummapaahtoisella kahvillaan, jonka menekki on kasvanut viime vuosina tasaisesti päivittäistavarakaupassa sekä kahviloissa ja ravintoloissa.

Lisätietoa:
Leif Sjöblom, Country Manager, Löfbergs, puhelin +46 54 14 01 42, leif.sjoblom@lofbergs.se
Elina Vastakoski, Run High, puhelin +358 40 5745 249, elina.vastakoski@runhigh.fi

Aiheet

Löfbergsin kahvipaahtimo on vuonna 1906 perustettu ruotsalainen perheyritys. Yrityksen palveluksessa on nykyään 350 kahvin ystävää Pohjois-Euroopassa ja Kanadassa. Yhteistä meille on intohimo hyvään kahviin, trendien seuraamiseen ja kestävän kehityksen tukemiseen. Liikevaihtomme on 1,9 miljardia Ruotsin kruunua, ja olemme yksi maailman suurimmista luomukahvin ja Reilun kaupan kahvin ostajista. Löfbergs on osa Löfbergs Coffee Groupia, joka omistaa myös tavaramerkit Peter Larsen Kaffe, Percol, Green Cup, Kobbs ja SuperBonobo. www.lofbergs.fi

Leif Sjöblom

Lehdistön yhteyshenkilö Löfbergsin Suomen Out of Home -markkinoista vastaava johtaja + 46 70-248 84 67

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Corporate Communications +46 703 55 64 22

Löydä juuri oma vahvuutesi

Löfbergsin kahvipaahtimo on vuonna 1906 perustettu ruotsalainen perheyritys. Yrityksen palveluksessa on nykyään 300 kahvin ystävää Pohjois-Euroopassa. Yhteistä meille on intohimo hyvään kahviin, trendien seuraamiseen ja kestävän kehityksen tukemiseen. Liikevaihtomme on 2,7 miljardia Ruotsin kruunua, ja olemme yksi maailman suurimmista luomukahvin ja Reilun kaupan kahvin ostajista. Löfbergs on osa Löfbergs Groupia, joka omistaa myös tavaramerkit Peter Larsen Kaffe ja Kobbs.

651 21 KARLSTAD