Jere Huuhtanen on yksi maailman parhaista ravintolapäälliköistä

Uutinen   •   Touko 03, 2016 13:51 EEST

Vantaan Tuupakan McDonald’s-ravintolan ravintolapäällikkö Jere Huuhtanen on saanut arvostetun Ray Kroc -palkinnon. Tunnustus annetaan McDonald’sin parhaille ravintolapäälliköille maailmassa.

Ray Kroc -palkinto myönnetään tunnustuksena kovasta työstä, omistautumisesta ja sitoutumisesta McDonald'siin ja sen asiakkaisiin. Jere Huuhtanen on yksi 340 palkitusta ravintolapäälliköstä. Palkitut edustavat yhtä prosenttia kaikista McDonald’sin ravintolapäälliköistä koko maailmassa.

”Tällaisen tunnustuksen saaminen tuntuu erittäin hyvältä, ja iso kiitos tästä kuuluu kaikille niille mahtaville ihmisille, joiden kanssa olen päässyt työskentelemään McDonald's urani aikana. Erityisesti kiitokset menevät kaikille Tuupakan esimiehille ja työntekijöille koko ravintolan olemassaolon ajalta”, kommentoi Jere Huuhtanen. Huuhtanen on työskennellyt Tuupakan ravintolassa perustamisesta lähtien eli vuodesta 2010. Viime vuonna Tuupakan ravintola valittiin Suomen parhaaksi McDonald’s-ravintolaksi.

”Jerellä on mahtava asiakaspalveluasenne ja hän pyrkii aina parantamaan ravintolansa palvelua. Jere tarjoaa tiimilleen jatkuvasti kehittymismahdollisuuksia ja on ylpeä motivoituneiden työntekijöidensä tuloksista. Jere on erittäin sitoutunut tehtäväänsä”, kertoo Tuupakan ravintolan McDonald’s-yrittäjä, Esa Soininen.

Ray Kroc -palkinto on nimetty McDonald’sin perustajan mukaan ja sitä on jaettu vuodesta 1999 lähtien. Valintakomitea valitsee palkinnon saajan kansallisten ehdotusten pohjalta. Ray Kroc -palkinto on yksi McDonald’sin lukuisista palkitsemistavoista. McDonald’s uskoo henkilöstön kehittämisen johtavan parempaan asiakaskokemukseen.

McDonald’s yrittäjä Esa Soinen, puh. 0400 372 584, esa.soininen(at)fi.mcd.com