Khalid Bamlou valittiin McDonald’s Oy:n Vuoden Ravintolapäälliköksi 2013

Lehdistötiedote   •   Joulu 19, 2013 10:00 EET

Valintakriteerit kattavat kaikki ravintolan toiminta-alueet. Avainasemassa ovat laatu, asiakaspalvelu, ravintolan ja ulkoalueiden siisteys, myynnin ja asiakasmäärien kehitys, kokonaistulos ja henkilöstön työtyytyväisyys. Valintakriteereissä painotettiin erityisesti Vuoden Ravintolapäällikön omaa halua kehittyä ja samalla johtaa ravintolaansa parempiin tuloksiin.

”Khalid Bamlou tekee väsymättä töitä pitääkseen asiakkaat ja työntekijät tyytyväisinä. Ihmisten osaamisen kehittäminen ja hienon työilmapiirin ylläpitäminen ovat lähellä hänen sydäntään. Tämä näkyy myös Khalid Bamloun työn tuloksista, joista koko Meilahden McDonald’s-ravintola voi olla ylpeä”, toteaa McDonald’sin operatiivinen päällikkö Marko Sokka.

Ravintolapäällikkö Khalid Bamlou, puh. 040 772 0419, khalid.bamlou(at)fi.mcd.com

Viestintäjohtaja Heli Ryhänen, puh. 040 501 7179, heli.ryhanen(at)fi.mcd.com

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. McDonald’s-ravintoloita on 119 maassa yhteensä reilut 30 000 kpl. McDonald’s on toiminut Suomessa yli 28 vuotta. Suomen ensimmäinen McDonald’s-ravintola avattiin Tampereella 1984. McDonald’s toiminta perustuu vahvasti lisenssinhaltijoiden eli franchising-yrittäjien ja ketjun väliseen yhteistyöhön. Tällä hetkellä McDonald’s-ravintoloita on Suomessa 83, joista 88 % on yrittäjävetoisia. Ketju työllistää Suomessa noin 3 200 henkilöä. www.mcdonalds.fi