Mikkelin Graanin McDonald’sin mittava remontti on valmistunut

Lehdistötiedote   •   Helmi 03, 2017 08:42 EET

Yrittäjä Hannu Summasen omistama Mikkelin Graanin McDonald’s-ravintola avaa ovensa perjantaina 3. helmikuuta noin kuukauden kestäneen remontin jälkeen.

Graanin McDonald’s-ravintolan tammikuun 9. päivänä alkanut remontti on valmistunut. Ravintola sai remontissa uuden ilmeen julkisivuunsa. Myös ravintolan talotekniikka ja tuotantotilat uusittiin täysin sekä ravintolan salia remontoitiin.

McDonald’s-yrittäjä Hannu Summanen kertoo, että remontin ansiosta asiakkaita voidaan palvella entistä nopeammin ja paremmin. Lisäksi remontti mahdollistaa esimerkiksi uusien tuotteiden tuonnin myyntiin.

”Remontti oli merkittävä satsaus ravintolan tulevaisuuteen ja uskon, että Graanin McDonald’s on entistä viihtyisämpi ja toimivampi niin asiakkaiden kuin työntekijöiden näkökulmasta”, sanoo Summanen, joka omistaa Mikkelin ja Varkauden McDonald’s-ravintolat.

Graanin McDonald’s-ravintola työllistää 35 työntekijää. Tulevan vuoden aikana ravintolaan palkataan työntekijöitä pysyvään työsuhteeseen 10–15 henkilöä.

Lisätietoja

McDonald’s-yrittäjä Hannu Summanen, puh. 040 579 4377, hannu.summanen (at) fi.mcd.com

Viestintäjohtaja Heli Ryhänen, heli.ryhanen (at) fi.mcd.com, puh. +358 40 501 7179

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. Tuttu kaarikuvio kohoaa yli 100 maassa, yhteensä noin 35 000 ravintolan tunnuksena. McDonald’s palvelee päivittäin noin 70 miljoonaa asiakasta. Maailmanlaajuisesti ketjun palveluksessa työskentelee 1,7 miljoonaa työntekijää. Suomen ensimmäinen McDonald’s avattiin yli 30 vuotta sitten vuonna 1984. Tällä hetkellä Suomessa on 65 McDonald's-ravintolaa, joista 60 eli yli 90 % on yksityisten lisenssinhaltijoiden eli yrittäjien omistuksessa. Yrittäjiä on yhteensä 15.