Seinäjoen McDonald’s täyttää 20 vuotta ja uudistuu

Lehdistötiedote   •   Touko 16, 2016 10:21 EEST

Seinäjoen McDonald’s sulkeutuu tänään remontin ajaksi. 20 vuotta täyttävä ravintola uudistetaan ”Art of Food” -teemalla. Remontti valmistuu touko-kesäkuun vaihteessa.

Remontin aikana ravintolan sali saa kokonaan uuden ilmeen. Ravintolasta tulee samalla ensimmäinen "Art of food" -teemalla remontoitu McDonald’s Suomessa. Ravintola aukeaa asiakkaille jälleen touko-kesäkuun vaihteessa.

”On hienoa toimia yrittäjänä Seinäjoella, joka kasvaa ja kehittyy, ja jossa kaupunki on vahvasti mukana yhteistyössä elinkeinoelämän ja yrittäjien kanssa. Uskoni Seinäjoen tulevaisuuteen on kova ja siksi haluan investoida ja uudistaa ravintolaani,” kertoo Seinäjoen McDonald’s-yrittäjä Mika Rajamäki.

Rajamäki aloitti Seinäjoen McDonald’sin yrittäjänä vuonna 2014. Ravintola on toiminut vuodesta 1996 asti ja täyttää toukokuussa 20 vuotta.

Seinäjoen McDonald’s työllistää yhteensä noin 40 työntekijää, ja kesää varten ravintola on palkannut kahdeksan paikallista nuorta. McDonald’s työllistää Suomessa noin 2 800 työntekijää 69 ravintolassa, joista 56 on paikallisten yrittäjien omistuksessa. Työntekijöiden keski-ikä on noin 22 vuotta.

Tervetuloa tutustumaan Seinäjoen uusittuun McDonald’s-ravintolaan heti kesäkuun alussa!

Lisätietoja: McDonald’s-yrittäjä Mika Rajamäki, puh. 0500 565 544, mika.rajamäki(at)fi.mcd.com

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. Tuttu kaarikuvio kohoaa yli 100 maassa, yhteensä noin 35 000 ravintolan tunnuksena. McDonald’s palvelee päivittäin noin 70 miljoonaa asiakasta. Maailmanlaajuisesti ketjun palveluksessa työskentelee 1,7 miljoonaa työntekijää. Suomen ensimmäinen McDonald’s avattiin yli 30 vuotta sitten vuonna 1984. Tällä hetkellä Suomessa on 69 McDonald's-ravintolaa, joista 56 eli yli 80 % on yksityisten lisenssinhaltijoiden eli yrittäjien omistuksessa. Yrittäjiä on yhteensä 16.