Takaisinveto: Omenalohkopussi 50 g

Lehdistötiedote   •   Elo 24, 2017 09:37 EEST

Takaisinvetotiedote

Tuote: omenalohkopussi 50g

Havi Logistics Oy pyytää palauttamaan parasta ennen päiväyksellä 23.8.2017 ja 25.8. olevat omenalohkopussit.

Omenapussi saattaa sisältää omenoiden tuotannossa käytettävän metalliesineen palan.

Valmistaja: Salico AB

Maahantuoja: Havi Logistics Oy

Jälleenmyyjä: Suomen McDonald’s-ravintolat

Parasta ennen: 23.8.2017 ja 25.8.2017

Pakkauskoko: 50 g

Tuotteen valmistajalta saamamme tiedon mukaan omenapussiin on saattanut päätyä yksi omenoiden leikkaamiseen käytetyn leikkuukoneen terän pala ja tuote voi näin ollen olla vaarallinen.

Jälleenmyyntipisteitä on ohjeistettu poistamaan kyseiset omenalohkopussit myynnistä.

Tuotteen ostajia pyydetään palauttamaan avaamattomat parasta ennen päiväyksellä 23.8.2017 ja 25.8.2017 olevat omenalohkopussit ostopaikkaan. Ostos hyvitetään.

Lisätietoja antaa: Stiina Rasimus-Sahari stiina.rasimus-sahari@fi.mcd.com, puh. 040-579 7662

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. Tuttu kaarikuvio kohoaa yli 100 maassa, yhteensä noin 35 000 ravintolan tunnuksena. McDonald’s palvelee päivittäin noin 70 miljoonaa asiakasta. Maailmanlaajuisesti ketjun palveluksessa työskentelee 1,7 miljoonaa työntekijää. Suomen ensimmäinen McDonald’s avattiin yli 30 vuotta sitten vuonna 1984. Tällä hetkellä Suomessa on 65 McDonald's-ravintolaa, joista 60 eli yli 90 % on yksityisten lisenssinhaltijoiden eli yrittäjien omistuksessa. Yrittäjiä on yhteensä 15.