Hyvänmakuinen, imeskeltävä Tri Tolonen Sinkkiasetaatti flunssan ensioireisiin!

Lehdistötiedote   •   Helmi 20, 2019 12:49 EET

Vastustuskyky joutuu jatkuvasti koetukselle; työpaikalla, koulussa, päiväkodissa – kaikkialla missä liikumme erilaiset bakteerit ja virukset etsivät uutta kohdetta. Terveellinen ja monipuolinen ruokavalio sekä käsienpesu ovat yhdet tärkeimmistä seikoista vastustuskyvyn kannalta. Mikäli kuitenkin flunssa pääsee yllättämään niin tutkimusten mukaan sinkkiasetaatti helpottaa flunssan oireita ja lyhentää sen kestoa jopa päivillä. Sinkkiasetaattivalmisteen käyttö kannattaa aloittaa heti ensimmäisten flunssaoireiden ilmaantuessa ja ottaa sitä säännöllisesti muutaman päivän ajan.

Raikkaan omenanmakuisen Tri Tolonen sinkkiasetaatti imeskelytabletin voi ottaa joko flunssan ensioireisiin tai vastustuskykyä tukemaan seitsemän päivän tehokuurina silloin, kuin perheenjäsenesi tai työkaverisi ovat sairaina. Imeskelytablettien vaikutus alkaa jo suun ja nielun limakalvolta. Imeskelytabletti helpottaa tarvittaessa myös kurkun karheutta. Sinkkiasetaattitabletti imeskellään mahdollisimman hitaasti esimerkiksi joka toinen tunti hereillä olon aikana. Päiväannos flunssan ensioireisiin ja tehokuurina on 6 tablettia. Jatkuvasti vastustuskyvyn ylläpitoon riittää yksi tabletti. Yksi tabletti sisältää 15 mg sinkkiä.

Sinkkiasetaatti on paras muoto silloin kun sinkin pitää vaikuttaa heti nielun alueella. Asetaatti ei sido sinkkiä tiukasti vaan sinkki-ioni irtoaa syljen vaikutuksesta ja pääsee vaikuttamaan jo nielussa limakalvolla oleviin taudinaiheuttajiin.

Tri Tolonen Sinkkiasetaatti 60 tablettia

hinta n. 9 €. Saatavana hyvin varustetuista päivittäistavarakaupoista, terveyskaupoista ja apteekeista kautta maan.

Tri Tolonen – elä energisesti

Tri Tolonen -tuoteperhe sisältää monipuolisen valikoiman ravintolisiä omasta hyvinvoinnistaan huolehtiville. Brändi kannustaa kuluttajia tekemään parempia, kokonaisvaltaista hyvinvointia tukevia päätöksiä päivittäin. Tri Tolonen -tuotteiden kehityksessä on huomioitu erityisesti suomalainen elinympäristö ja elintottumukset. Sarjan on luonut Matti Tolonen, joka on laillistettu lääkäri, lääketieteen ja kirurgian tohtori, Helsingin yliopiston dosentti.

Lisätiedot ja tuotenäytteet: paivi.leino@midsona.fi

Midsona on yksi Pohjoismaiden johtavista luonnolliseen itsehoitoon keskittyvistä yrityksistä. Toimintamme perustuu pitkään kokemukseen ja ammattitaitoon toimialallamme sekä edustamiimme hyvin tutkittuihin ja luotettaviin tuotteisiin.