​UUTUUS! Miellyttävä, voimakas ja vivahteikas YOGI TEA® Turmeric chai - Ihana kurkuma chai!

YOGI TEA® –juomien juuret ovat ayervedisessä perinteessä. YOGI TEA® -ayervediset juomat auttavat ihmisiä elämään onnellisesti, terveellisesti ja tietoisina ympäröivästä maailmasta. YOGI TEA® on aina luomua ja luomuviljellyt raaka-aineet on yhdistelty aikamme ihmisten tarpeisiin sopiviksi.

Nyt uutuutena Kurkuma chai – taivaallinen sekoitus kurkumaa, kanelia ja inkivääriä höystettynä mustalla pippurilla, omenalla ja lakritsanjuurella.

Kokeile kultaisena maitona!

• Keitä teepussi maidossa (100˚C)
  • Anna hautua 5 minuutin ajan
  • Jos haluat makeutta intialaiseen tapaan, lisää esimerkiksi sokeria
  • Chai – mitä ja miksi?

• ­Chai sanana tarkoittaa teetä
    • ­Intiassa chai kuitenkin tarkoittaa teetä, joka on keitetty mausteiden kera ja tarjoillaan runsaan maidon kera – Intiassa tee on maitoa teellä!
    • ­Teen, mausteiden ja maidon yhdistelmä on harmoninen kokonaisuus, jossa maito pehmentää teen ja mausteiden makuja
    • ­Läntinen elämäntapa on kiireinen ja stressaava – chaissa on vastavoimaa ja kupillinen chaita rauhoittaa mieltä.

Chai-valikoimaa saatavilla luontaisuotekaupoista, Ruohonjuuresta, Sokos-tavarataloista ja valikoiduista päivittäistavarakaupoista. Hinta n. 4,50€

Lue lisää: www.yogitea.com

Yogi tea (USA) on valmistanut legendaarisia luomuyrtteihin ja -mausteisiin perustuvia, ayurvedisiä teesekoituksiaan jo 40 vuotta. Alkuperäistä Classic-sekoitusta on seurannut yli 40 erilaista terveyttä ja sen erilaisia osa-alueita tukevaa teejuomaa, joiden raaka-aineet on tarkkaan valittu. Yogi toimii korkeimpien eettisten periaatteiden mukaisesti yhteistyössä viljelijöidensä ja muiden kumppaneidensa kanssa, kantaen yhteiskunnallisen ja ympäristöllisen vastuunsa.

Tuotetiedot, -kuvat ja -näytteet: mariel.eklund@midsona.fi