90 vuotta Heavy-Duty sähkötyökaluja!

Perustamisesta, vuodesta 1924 lähtien, Milwaukee on ollut markkinajohtaja sähkötyökaluinnovaatiossa, kun se lanseerasi markkinoille ensimmäisenä kevyen, kannettavan, yhdenkädenkäyttöön soveltuvan  ¼” porakoneen nimeltä “Hole-Shooter”. Sen tilasi Henry Ford, jolla oli suunnitelmana rakentaa innovatiivinen liukuhihna autojen valmistukseen. Tämä oli vasta alkua Milwaukeen pitkälle tulevaisuudelle sähkötyökaluinnovaatioiden parissa.

Innovaatiot ja laatu ovat olleet liiketoiminnan avain alusta lähtien ja Milwaukeella on listalle monta keksintöä, jotka se on ollut ensimmäisenä lanseeraamassa markkinoille, kuten kulmaporakone/ruuvinväännin (1949); Sawzall® puukkosaha, kompakti sähkökäyttöinen hacksaw puukkosaha (1951); sekä ensimmäinen pienikokoinen kulmahiomakone.

Milwaukeen matka laadukkaiden työkalujen valmistajana jatkuu ja se lanseerasi 90-luvulla Super Sawzallin: markkinoiden tehokkaimman puukkosahan, joka oli lähes värinätön. Vuonna 2005, Milwaukee lanseerasi ensimmäisen akkutyökalusarjan V28-sarjan, joka hyödynsi Lithium teknologiaa akuissaan.

Tänään, Milwaukee® jatkaa edelleen markkinajohtajana akkutyökaluinnovaatioiden parissa ja uusimpana meriittilistalla on sekä tehokas M18 FUEL™ sarja että kompakti M12 FUEL™ sarja. Tämän lisäksi Milwaukee tarjoaa työkaluille kattavan, jopa 2500 tarviketta käsittävän kokoelman kaikkiin ammattitarpeisiin.

Vuonna 2014, juhlistaakseen 90-vuotistaivaltaan, Milwaukee tarjoaa lukuisia kampanjoita, tarjouksia sekä tapahtumia. Pidä silmällä, mitä markkinoiden ykkönen Heavy-Duty sähkötyökaluissa tulee tarjoamaan.