Erinomainen suorituskyky

UUSI 18V akkuhiomakoneja UUSI18V epäkeskohiomakone tekevät ONE+-järjestelmästä entistäkin paremman

ONE+-järjestelmä - jossa yksi akku antaa virran yli 40 työkalulle ja puutarhavälineelle - on entistäkin parempi! 18V epäkeskohiomakone ja 18V akkuhiomakone ovat valikoiman uusimmat laitteet, jotka tarjoavat monipuolisia toimintoja nikkareille omiin nikkarointiprojekteihin ja kodin kunnostustöihin!

Kaikki ONE+-työkalut saavat virran samasta 18 V:n akkuyksiköstä, jonka myötä työkalupakissasi voi olla todella monenlaisia työkaluja. Ryobi® on tukenasi, oletpa sitten nikkaroiva isä, autoharrastaja tai innokas huonekalujen entisöijä.

Ryobi® tarjoaa käyttäjille valinnanvaraa ja tuo nyt markkinoille peräti kaksi hiomakonetta! Molemmat hiomakoneet ovat kompakteja ja sopivat erinomaisesti kevyisiin ja keskiraskaisiin käyttötarkoituksiin, esimerkiksi tarkkaan viimeistelyyn ja maalin poistoon. Koneet ovat todella hyviä vanhojen huonekalujen entisöinnissä.

ONE+-järjestelmä onkin "tee se itse" -markkinoiden langattomien järjestelmien ykkönen, jota miljoonat nikkarit, perheet ja kodinomistajat käyttävät! Ryobi® pitää tärkeänä joustavuutta ja edullisia hintoja, minkä takia se laajentaa langattomien laitteidensa valikoimaa, mutta pitää akut ja laturit entisellään.

18V akkuhiomakone (R18PS)

Uusi akkuhiomakone on pieni ja kompakti, ja sillä on helppo hioa nurkkia ja ahtaita alueita. Siinä on erityinen kolmiomainen hionta-alusta, joka on suunniteltu huolellisesti niin, että sillä pääsee ahtaimpiinkin nurkkiin. Käytä sitä pyöristäessäsi puun karkeita reunoja kolojen ja aukkojen poistamiseksi, jotta saat pinnasta sileän ennen maalaamista, tai käytä hiomakonetta maalin poistamiseen. Kaikki sujuu kätevästi ja langattomasti!

Kone voi olla käynnissä jopa 120 minuuttia, kun siinä käytetään erittäin tehokasta 5,0 Ah litium+-akkua [RB18L50].

Akkuhiomakone on erittäin kevyt, vain 1,1 kg akkuyksikön kanssa. Se sopii erinomaisesti kevyeen hiomiseen maalikerrosten välillä tasaisen lopputuloksen saamiseksi.

18V epäkeskohiomakone (R18ROS)

Epäkeskohiomakoneen käytön etuna on, että lopputuloksessa ei näy pyöröjälkiä – täysin ammattimaista työskentelyä!

Epäkeskohiomakoneilla työ valmistuu tavallisesti nopeammin ja lopputuloksesta tulee parempi. Langattoman Ryobi ONE+ ‑epäkeskohiomakoneen suorituskyky on uskomaton: epäkeskoliikkeen halkaisija on 2,5 mm, mikä on jopa joitakin johdollisia hiomakoneita suurempi. Kone voi olla jatkuvasti käynnissä jopa 40 minuuttia, kun siinä käytetään erittäin tehokasta 5,0 Ah litium+-akkua [RB18L50].

Tässä aarteessa on myös integroitu pölynpoistojärjestelmä, joten työskentely-ympäristösi pysyy puhtaana eikä silmiisi joudu pölyä.

Molemmissa hiomakoneissa on tarranauhalla toimiva kiinnitysjärjestelmä, ja koneiden mukana toimitetaan erilaisia hiomapapereita, jotta kone on heti valmis projektiasi varten.

ONE+-järjestelmä

Ryobin kaksi UUTTA 18V hiomakonetta – ONE+-tuoteperheen uusimmat jäsenet – myydään ilman akkua, joten voit laajentaa ONE+-järjestelmääsi tai hankkia oheen jonkin litium+-akkujen aloituspakkauksistamme. Valittavanasi on yli 40 erilaista työkalua ja puutarhavälinettä, jotka kaikki toimivat samalla litium+-akulla.

Lisätietoja saat verkkosivuiltamme: ryobitools.eu

Voit myös käyttää ONE+-työkaluasi pienissä nikkarointiprojekteissa, joille annetaan yksityiskohtaiset ohjeet. Käy vain verkkosivuillamme ja napsauta kohtaa #MyRyobi

Tekniset tiedot R18PS R18ROS
Akun tyyppi 18 V 18 V
Epäkeskoliikkeen halkaisija 1,8 mm 2,5 mm
Värähtely 22 000 opm 20 000 opm
Hionta-alustan koko 100 x 140 mm 125 mm
Vakiovarusteet 6 hiomapaperia (raekoko 2x60, 2x120, 2x240) 3 hiomapaperia (raekoko 80, 120 & 240)
Paino akkuyksikön kanssa 1,1 kg 1,6 kg

Lisätietoja

Lisätietoja saat myyntijohtaja Matias Poutaselta puh. 040 550 6783 tai sähköposti: matias.poutanen@TTI-emea.com. Lähimmän jälleenmyyjän tiedot saat asiakaspalvelustamme numerosta 0800 1 09000 (sähköposti asiakaspalvelu@tti-emea.com) tai verkkosivuiltamme www.ryobitools.fi.

Tietoa Ryobista

Ryobi on jo 40 vuoden ajan tarjonnut korkealaatuisia sähkötyökaluja houkuttelevaan hintaan. Ryobin tuotteet on aina suunniteltu markkinoiden tarpeisiin, ja yhtiö on kehittänyt lukuisia innovatiivisia työkaluja, joissa on kaikki käyttäjien tarvitsemat ominaisuudet. Ryobin työkalut soveltuvat sekä ammattilaisille että kotinikkareiile, niin verstaaseen kuin puutarhaankin. Ryobin työkaluilla saat aina rahoillesi vastinetta. Ryobi, Homelite sekä ammattilaistyökalut AEG ja Milwaukee ovat Techtronic Industriesin tuotemerkkejä.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• one+