Milwaukee esittelee ainutlaatuisen M12 FUEL™ sarjan SDS-plus poravasaran

Milwaukee laajentaa M12 FUEL™ sarjaa M12 FUEL™ SDS-plus poravasaralla. Jopa 2X enemmän käyntiaikaa, 75% nopeampi ja luokkansa suurin SDS-plus poranteräkapasiteetti, Milwaukee on yhdistänyt hiiliharjattoman POWERSTATE™ moottorin, REDLITHIUM™ akun sekä REDLINK PLUS™ akkuteknologian 12V SDS-plus poravasarassa, mikä takaa työkalulle tehot sekä suorituskyvyn niin, että työkalu voi kilpailla tehokkuudella jopa muiden markkinoilla olevien kompaktien 18V työkalujen kanssa.

Milwaukee on vastannut loppukäyttäjien pyyntöihin ja valmistanut työkalun, joka suoriutuu yleisimmistä työmaan tehtävistä tarjoamalla kompaktissa paketissa lisää käyttömukavuutta sekä tuottavuutta. Vain 254mm pitkä ja painaa vain 1.9kg, tämä työkalu tarjoaa suorituskykyä ja käyntiaikaa, jota voi verrata paljon isompiin työkaluihin.

Sähkö-pneumaattisen iskumekaniikan avulla poraat jopa 13 mm reikiä betoniin. Monipuolisessa työkalussa on kaksi toimintoa, poraus iskulla sekä ilman.

Hiiliharjaton POWERSTATE™ moottori kestää pidempään ja muuttaa energiaa tehoksi sekä väännöksi tehokkaammin kuin muut johtavat kilpailijat. POWERSTATE™ moottori on täysin Milwaukeen suunnittelema sekä valmistama työkalu, joka tarjoaa jopa 6,200 iskua/min ja 900 r/min. Nämä ominaisuudet tekevät M12 FUEL™ SDS-plus poravasarasta ainutlaatuisen.  POWERSTATE™ moottori on myös hiljaisempi sekä jäähtyy tehokkaammin ja takaa enemmän huoltovapaita käyttövuosia.

Milwaukeen REDLITHIUM-ION™ 4.0 Ah akut tarjoavat jopa 2X enemmän käyttöaikaa, 20% enemmän voimaa ja 2X enemmän latauskertoja kuin perinteiset Lithium-Ion akut. REDLITHIUM-ION™ 4.0 Ah akut tarjoavat luokkansa parasta suorituskykyä, jolla suoriutuu työmaan ääriolosuhteissa. Milwaukeen takaama kestävyys on pakattu jokaiseen REDLITHIUM-ION™ 4.0 Ah akkuun, jotka operoivat vaivatta jopa -20°C pakkasessa.

REDLINK PLUS™ elektroniikka takaa järjestelmän kokonaisvaltaista valvontaa ylikuormitussuojalla, mikä lisää työkalun käyttöikää. Tässä akkutyökalussa ja sen ohjelmistossa on myös maailman edistyksellisin elektroniikkajärjestelmä, joka maksimoi työkalun suorituskykyä, sekä suojaa käyttäjän investointia. REDLINK PLUS™ elektroniikka on luokkansa paras viestintäjärjestelmä, joka valvoo jatkuvasti yhteistyötä akun, laturin sekä työkalun välillä, mikä pidentää työkalun käyttöikää.

M12 FUEL™ SDS-plus poravasara on yhteensopiva koko M12™ työkalusarjan kanssa, jossa yli 50 akkukäyttöistä Lithium-Ion työkalua. M12™ järjestelmä on markkinoiden kattavin kompakti akkutyökalujärjestelmä, joka tarjoaa innovatiivisia ratkaisuja, tehoa, suorituskykyä sekä joustavuutta.

M12 CH-402C poravasaran mukana tulee vakiona kaksi REDLITHIUM™ 4.0 Ah akkua, M1218C 80 min. multi-laturi sekä laukku. Lisätietoja saat vierailemalla kotisivuillamme osoitteessa: www.milwaukeetool.fi.

Löydät M12 FUEL™ SDS-plus poravasaran lähimmältä Milwaukee jälleenmyyjältäsi.

• akkutyökalujärjestelmä
  • akkutyökalu