MILWAUKEE® ESITTELEE KAKSI UUTTA TEHOKASTA ALHAISEN TÄRINÄN MURTOVASARAA

Milwaukee® laajentaa jälleen sähkökäyttöisten työkalujen valikoimaa ja esittelee kaksi uutta tehokasta ja kevyttä alhaisen tärinän murtovasaraa.

UUDEN K 2500 H -MURTOVASARAN ISKUENERGIA ON 64 JOULEA. SE ON SUUNNITELTU RASKAISIIN PURKUTÖIHIN JA SEN TÄRINÄTASO ON AINOASTAAN 4.9 M/S2. SE ON YKSI ALHAISIMMISTA MITATUISTA ARVOISTA 25 KG PAINOLUOKASSA. KÄYTTÄJÄ VOI TYÖSKENNELLÄ JOPA YLI KAHDEKSAN TUNTIA PÄIVÄSSÄ.

Uudet murtovasarat sopivat täydellisesti moniin tarkoituksiin, kuten katujen ja jalkakäytävien avaamiseen, asfaltin leikkaamiseen, urien tekemiseen, saven ja muiden kovien maa-ainesten kaivamiseen, maattotankojen junttaukseen, kellareiden kaivamiseen uusia putki- ja pumppuasennuksia varten, perustusten vahvistamiseen, vedeneristystöihin, paaluttamiseen ja junttaukseen.

Milwaukee® K 2500 H -murtovasarassa on hiiliharjaton moottori ja huoltovapaa iskumekanismi; työkalu kestää pitkään käytössä, myös vaikeissa työskentelyolosuhteissa.

Uusissa tuotteissa on Milwaukeen® kelluvarakenteinen AVS-järjestelmä, jonka ansiosta käyttäjä voi nojata työkaluun tärinää tuntematta. Näin työskentely on miellyttävämpää ja vähemmän väsyttävää. Käyttäjä voi työskennellä koko päivän altistumatta liialle tärinälle.

Murtovasarat toimitetaan 10-metrisellä johdolla, eli työskentelyalue on jopa 314 m2.

Lisävarusteet

Uusien 28 mm:n Hex-talttojen ja -leikkureiden lisäksi Milwaukeen® valikoimassa on murtovasaralle tarkoitettu BRT-kuljetin. Siinä on säilytyspaikka neljälle taltalle sekä johdolle, joten murtovasaran ja lisävarusteiden kuljettaminen työmaalle käy helposti. Jauhemaalattu pinta suojaa työmaan rasituksilta. Enimmäiskapasiteetti 100 kg.

Tekniset tiedot:

25 kg murtovasara (K 2500 H)

• Sisäänottoeho: 2200 W
  • Iskuenergia (EPTA): 64 J
  • Kuormitettu iskuluku: 1300 bpm
  • Hiiliharjaton moottori
  • Työkalun kiinnitys: 28 mm K-Hex
  • Tärinätaso talttaaminen: 4,9 m/s2
  • Paino: 27,4 kg

• 22 kg murtovasara (K 2000 H)

• Sisäänottoteho: 2200 W
  • Iskuenergia (EPTA): 42 J