MILWAUKEE® TUO LAADUKKAAN ÄÄNENTOISTON TYÖMAILLE

Lehdistötiedote   •   Kesä 09, 2017 10:29 EEST

Erinomaista äänenlaatua tuottava kaiutin kestää työmaaolosuhteita.

Milwaukee Sähkötyökalut laajentaa jälleen akkukäyttöisten työkalujen valikoimaansa esittelemällä M12™/M18™ Bluetooth® -kaiuttimen.

LAADUKAS KAIUTIN EI TYYDY KOMPROMISSEIHIN, VAAN TUOTTAA VERTAANSA VAILLA OLEVAN ÄÄNENLAADUN - KESTÄEN TYÖMAAOLOSUHTEIDEN VAATIMUKSIA. MONIPUOLINEN KAIUTIN ON YHTEENSOPIVA SEKÄ M12™- ETTÄ M18™-JÄRJESTELMÄN KANSSA JA TARJOAA MOLEMPIEN SARJOJEN KÄYTTÄJILLE MONIPUOLISIA LISÄOMINAISUUKSIA.

Kuudella laaja-alaisella kaiutinelementillä varustettu Bluetooth®-työmaakaiutin toistaa niin syvät bassoäänet kuin kirkkaat korkeatkin äänet uskomattoman selkeästi. Alan paras äänentoistojärjestelmä sopii sekä työmaalle että työmaan ulkopuolelle. 40 W kaksikanavaisen digitaalivahvistimen ansiosta kaiutin täyttää työmaan mahtavalla stereolaatuisella äänellä. Käyttäjät voivat suoratoistaa korkealaatuista musiikkia langattomasti Bluetooth®-yhteyttä käyttämällä jopa 30 metrin etäisyydeltä.

Milwaukeen® kumouksellisia M12™- ja M18™ REDLITHIUM-ION™ -akkuja virtalähteenään käyttävä M12™/M18™ Bluetooth® -kaiutin voi suoratoistaa musiikkia jopa 16 tunnin ajan yhdellä M18™ REDLITHIUM-ION™ -akun latauksella tai 8,5 tuntia M12™ REDLITHIUM-ION™ -akulla. Näihin järjestelmiin kuuluu tällä hetkellä yhteensä yli 165 työkalua.

Uudessa kaiuttimessa on vahvistettu hunajakennomainen ritilä, iskunkestävät sivusuojukset ja suojakehikko, jotka suojaavat sisäosia ja joiden avulla kaiutin kestää vaativia olosuhteita, pudotuksia ja iskuja. IP54-luokiteltu M12-18 JSSP -kaiutin kestää myös vettä ja likaa ilman, että äänenlaadusta tarvitsee tinkiä.

Alle 2,5 kilon painoisessa kaiuttimessa on integroitu kahva oikealla puolella, ja se on helppo kuljettaa mukaan lähes mihin tahansa. Siinä on myös integroitu 2,1 A USB-latausportti, jolla voi ladata nopeasti lähes kaikki kannettavat laitteet.

Uusi M12™/M18™ Bluetooth® -kaiutin on jo saatavilla paikalliselta Milwaukee-jälleenmyyjältäsi.

Tekniset tiedot

M12™/M18™ Bluetooth® -kaiutin (M12-M18 JSSP-0)

• Bluetooth®-yhteensopiva: kyllä
  • Bluetooth®-kantama: 30 m
  • Harmoninen kokonaissärö: 0,28 %
  • Vahvistin: 40 W, 2 x 20 W / kanava
  • High Definition -midbasso: 2
  • Korkean äänialueen diskanttikaiutin: 2
  • Passiivinen säteilijä: 2
  • USB-latausportti: 2,1 A
  • Aux in -liitäntä (johto ei mukana)
  • Pituus: 35,5 cm
  • Paino: 2,3 kg
  • Yhteensopivuus: Kaikki M12™ REDLITHIUM-ION™- ja M18™ REDLITHIUM-ION™ -akut (akut myydään erikseen)

• Lisätietoja uudesta M12-18 JSSP -kaiuttimesta sekä lähimmän jälleenmyyjän yhteystiedot löytyvät osoitteesta www.milwaukeetool.fi.

Kommentit (0)