MILWAUKEEN® NOPEIN JA VOIMAKKAIN AKKUKÄYTTÖINEN SDS-MAX PORAVASARA!

ONE-KEY™ -TEKNIIKKAA HYÖDYNTÄVÄ M18 FUEL™ -AKKUPORAVASARA VASTAA TEHOLTAAN SAMANKOKOISTA SÄHKÖKÄYTTÖISTÄ PORAVASARAA. SÄHKÖMAGNEETTINEN KYTKIN PARANTAA HALLITTAVUUTTA JA TURVALLISUUTTA. PORAVASARA PYSTYY PORAAMAAN JOPA PUOLEN TONNIN EDESTÄ MATERIAALIA YHDELLÄ AKUN LATAUKSELLA. ONE-KEY™ -TEKNIIKALLA VARUSTETTUA PORAVASARAA VOI SEURATA, HALLITA JA SUOJATA VAIVATTOMASTI MOBIILILAITTEESEEN ASENNETUN ONE-KEY™ -SOVELLUKSEN KAUTTA.

”Vaikka akkukäyttöiset ammattilaisille tarkoitetut poravasarat ovat yleistyneet, monet suurta tehoa edellyttävät käyttökohteet vaativat yhä 45 mm poravasaroita. Koskapa markkinoiden suurimmissa akkukäyttöisissä ratkaisuissa ei ole riittävästi tehoa ja nopeutta näihin käyttökohteisiin, niissä käytetään yhä sähkökäyttöisiä työkaluja”, Milwaukeen® Product Manager Tobias Jönsson sanoo.

M18 FUEL™ akkutekniikan ansiosta olemme pystyneet tuomaan markkinoille historiamme tehokkaimman akkuporavasaran. Sen ansiosta johdot ja generaattorit voi jättää varastoon, ja se on myös sähkökäyttöisiä vaihtoehtoja nopeampi.

Milwaukeen® uuden M18™ REDLITHIUM-ION™ HIGH OUTPUT™ 12,0 -akun (M18 HB12) kanssa poravasara voi porata jopa puolen tonnin edestä materiaalia yhdellä akun latauksella. Se ei tarvitse johtoja, ja se on johdollisia poravasaroita suorituskykyisempi. Uusi HIGH OUTPUT™ M18 HB12 -akku antaa 50 % enemmän tehoa kuin M18™ REDLITHIUM-ION™ 9,0 Ah (M18 B9) -akku, kuumenee 50 % vähemmän ja kestää käytössä 33 % pidempään.

Uusi työkalu hyödyntää lisäksi yrityksen omaa sähkömagneettista AUTOSTOP™ -kytkintä, mikä lisää poraus- ja purkutöiden turvallisuutta. Kytkin estää poravasaraa kääntymästä liikaa, jos terä jää kiinni. Terä pääsee kääntymään tällöin vain 45 astetta, kun taas muut saman luokan poravasarat voivat kääntyä jopa 360 astetta.

ONE-KEY™ -sovelluksella poravasaraa voi räätälöidä, seurata ja hallita. ONE-KEY™ -järjestelmän intergroidun työkalujen seurantatoiminnon avulla käyttäjä näkee poravasaran viimeisimmän sijainnin ja havainnon kellonajan. Tallennetut tiedot ja paikkatiedot päivittyvät, kun ONE-KEY™ -laite on enintään 30 metrin säteellä poravasarasta. Siten kadonneet työkalut löytyvät helposti. Integroidun työkalujen seurantatoiminnon tekniikka antaa ylimääräistä suojaa varkauksilta ja peukalointiyrityksiltä. Yksinkertaistettu työkalujen ja välineistön hallinnointitoiminnolla käyttäjä voi hallita keskitetysti poravasaraa ja muita työkaluja sekä varusteita. Se pitää kirjaa koko kalustosta, jolloin budjetti ja käyttökustannukset on helppo laskea.

Uuden M18 FHM akkuporavasaran myötä Milwaukee® on yhä ainoa sähkötyökalujen valmistaja, jolla on kattava valikoima samaan akkujärjestelmään pohjautuvia poravasaroita. Uusi M18 FUEL™ ONE-KEY™ SDS-Max on osa M18™ -järjestelmää, johon kuuluu tällä hetkellä yli 145 sähkötyökalua.

Tekniset tiedot

M18 FUEL™ ONE-KEY™ akkuporavasara (M18 FHM-121C)

• Työkalun kiinnitys: SDS-Max
  • Iskuenergia: 11 J (EPTA)
  • Iskuvoima: 0–2 900 iskua/min
  • Kuormittamaton nopeus: 0–380 r/min
  • Suurin poraussyvyys betoniin: 45 mm
  • Suurin poraussyvyys tunneliporanterällä: 65 mm
  • Suurin poraussyvyys kruunuporanterällä: 150 mm
  • Tärinä, poraus: 9,4 m/s2
  • Tärinä, piikkaus: 7,8 m/s2
  • Paino akun kanssa: 10,2 kg
  • Tärinänvaimennus: kyllä
  • Pehmeä käynnistys: kyllä
  • Lukituskytkin: kyllä
  • Sähkömagneettinen kytkin: kyllä
  • Nopeussäädin: ei
  • *Saatavilla myös ilman akkua ja laturia.

Mukana toimitetaan yksi M18 High Output™ REDLITHIUM-ION™ -akku, M12™ – M18™ -pikalaturi ja rasva.

Lisätietoja M18 FUEL™ ONE-KEY™ SDS-Max poravasarasta ja lähimmän myymäläsi löydät osoitteesta www.milwaukeetool.fi

• one-key
    • poravasara
    • li-ion

MILWAUKEE®

Ensimmäinen Milwaukee-työkalu valmistettiin yli 90 vuotta sitten Wisconsinissa Yhdysvalloissa. Siitä lähtien Milwaukee on pyrkinyt tarjoamaan ammattilaisille markkinoiden parhaita ja kestävimpiä työkaluja. Nykyään Milwaukeen nimi on laadun, kestävyyden ja luotettavuuden tae.

Milwaukeella heavy duty on enemmän kuin iskulause. Se on lupaus tarjota ammattilaisille vain parasta. Milwaukeen insinöörit tähtäävät korkealle työkaluja kehittäessään: he suunnittelevat työkaluja, joilla työstä selviytyy paremmin, nopeammin, varmemmin ja luotettavammin kuin muilla vastaavilla laitteilla.

Viivi Pehto

Marketing Coordinator Finland & Baltics Milwaukee +45 20 31 36 75