UUDET KOMPAKTIT ONE-KEY™ M18 FUEL™ -PORAKONEET JA RUUVINVÄÄNTIMET

Lehdistötiedote   •   Loka 25, 2018 12:44 EEST

TYÖKALUJEN MOOTTORIA SEKÄ MEKAANISIA JA SÄHKÖISIÄ KOMPONENTTEJA ON UUDISTETTU KOVALLA KÄDELLÄ. UUDET PORAKONEET JA RUUVINVÄÄNTIMET OVAT JOPA 60 % AIEMPIA RATKAISUJA TEHOKKAAMPIA JA KAKSI KERTAA NOPEAMPIA. LISÄKSI NE OVAT MARKKINOIDEN PIENIKOKOISIMPIA TYÖKALUJA.

Uudet työkalut hyödyntävät ONE-KEY™ -järjestelmää, jonka avulla työkaluja voi mukauttaa, seurata ja hallita vaivattomasti mobiililaitteelle asennettavalla sovelluksella. Sillä voi käyttää uusia toimintoja, kuten takapotkun estotekniikkaa ja itsekierteittäville ruuveille tarkoitettua tilaa, joka pysäyttää työkalun automaattisesti, kun ruuvi on paikoillaan.

”Mullistimme porakone- ja ruuvinväänninmarkkinat jälleen kerran tänä kesänä, kun toimme markkinoille M18 FUEL™ -iskuporakoneen, porakoneen ja ¼” Hex iskevän ruuvinvääntimen. Työkaluissa on aiempia malleja pienempi mutta edelleen tehokas moottori ja elektroniikka. Erinomaisen mekaanisen rakenteen ansiosta ne ovat erittäin pieniä”, Milwaukeen Product Manager Tobias Jönsson sanoo. ”Teknisen kehityksen myötä myös tarve hallita työkalujen tehoa on lisääntynyt. ONE-KEY™ -järjestelmää hyödyntäviä uusia M18 FUEL™ -porakoneita ja ruuvinvääntimiä voi mukauttaa, jolloin niiden tehoa, nopeutta ja tarkkuutta voi hallita entistä paremmin. Lisäksi eri työkaluja on helppo jäljittää ja hallinnoida.”

ONE-KEY™ -järjestelmä tarjoaa runsaasti mukautus-, seuranta- ja hallintamahdollisuuksia.

ONE-KEY™ Tool Customisation mahdollistaa tehtäväkohtaiset asetukset sekä eri toiminnot, kuten takapotkuneston ja parannellun itsekierteittäville ruuveille tarkoitetun tilan:

• Takapotkun estotekniikka – Tämä toiminto on ONE-KEY™ M18 FUEL™ -iskuporakoneessa ja porakoneessa. Sen avulla työkalun herkkyyttä voi mukauttaa tehtäväkohtaisesti, mikä lisää työkalun monipuolisuutta ja estää tahattoman pysähtymisen tietyissä käyttötilanteissa. Toiminto on helppo ottaa käyttöön tai poistaa käytöstä.
  • Paranneltu itsekierteittäville ruuveille tarkoitettu tila – ONE-KEY™ M18 FUEL™ -iskevässä ruuvinvääntimessä voi valita ruuvin paksuuden, pituuden, halkaisijan ja pään. Tilassa työkalu sammuu automaattisesti, kun ruuvi on paikoillaan, mikä vähentää kiinnikkeiden kulumista ja materiaalivaurioita.

• Työkaluun voi määrittää tehtäväkohtaisia asetuksia, joiden vaihto käy napin painalluksella. Näin kaikki tehtävät voi suorittaa sopivimmilla asetuksilla. Kun määritykset on tehty, mobiililaitetta ei enää tarvita. Asetukset voi valita käyttökohteen ja materiaalin mukaan.

ONE-KEY™ järjestelmän Integrated Tool Tracking -toiminnolla näkee työkalujen viimeksi havaitun käyttöpaikan ja ajan. Tallennetut tiedot ja paikkatieto päivittyvät, kun ONE-KEY™ -sovellusta käyttävä mobiililaite on 30 metrin säteellä työkaluista. Siten hukatut työkalut löytyvät helposti.

Integrated Tool Security -tekniikka antaa lisäsuojaa varkauksilta ja peukalointiyrityksiltä, sillä sen avulla työkalut voi lukita.

Simplified Tool and Equipment Management -toiminnolla voi hallita keskitetysti työkaluja ja varusteita. Se pitää kirjaa koko kalustosta, jolloin budjetti ja käyttökustannukset on helppo laskea.

ONE-KEY™ M18 FUEL™ -iskuporakone, porakone ja 1/4" Hex iskevä ruuvinväännin ovat osa M18™ -järjestelmää, johon kuuluu tällä hetkellä yli 145 sähkötyökalua.

Tekniset tiedot

M18 FUEL™ ONE-KEY™ -iskuporakone (M18 ONEPD2-502X)

• Suurin vääntö (Nm): 135

• Työkalun pituus (mm): 117
  • Paino akun kanssa (kg): 1,7
  • Sisältö: 2 x 5,0 Ah REDLITHIUM-ION™ -akku, M12™–M18™ -pikalaturi, HD-laatikko

Lisätietoja uusista ONE-KEY™ M18 FUEL™ -porakoneista ja -ruuvinvääntimistä saat videoista. Lähimmän myymäläsi löydät osoitteesta www.milwaukeetool.fi

MILWAUKEE®

Ensimmäinen Milwaukee-työkalu valmistettiin yli 90 vuotta sitten Wisconsinissa Yhdysvalloissa. Siitä lähtien Milwaukee on pyrkinyt tarjoamaan ammattilaisille markkinoiden parhaita ja kestävimpiä työkaluja. Nykyään Milwaukee-nimi yhdistetään tuotteisiin, joilla on korkein laatu, pisin käyttöikä ja paras luotettavuus, jota rahalla saa.

Milwaukeella heavy duty on enemmän kuin iskulause. Se on lupaus tarjota ammattilaisille vain parasta. Milwaukeen insinöörit tähtäävät korkealle työkaluja kehittäessään: he suunnittelevat työkaluja, joilla työstä selviytyy paremmin, nopeammin, varmemmin ja luotettavammin kuin muilla vastaavilla laitteilla.

PDF-tiedosto

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.