Servaali Oy ja Plevnan omistava Koskipanimo Oy ovat aloittaneet yhteistyön

Lehdistötiedote   •   Tammi 24, 2017 16:52 EET

Lukuisia palkintoja oluillaan voittaneen, suomalaisen Plevna-pienpanimon tuotteet siirtyvät tammikuusta alkaen yksinoikeudella Servaali Oy:n edustukseen Suomen markkinassa.

Vuonna 1994 perustettu Plevna on tunnettu erityisesti Suomen parhaaksi olueksi lukuisia kertoja valitusta Siperia Stout –oluestaan, mutta sen kattavasta tuotevalikoimasta löytyy myös miltei 20 muuta laadukasta juomatuotetta, kuten oluita ja siidereitä ja erikoisuutena panimosima. Kaikki Plevnan oluet valmistetaan saksalaisen puhtaussäännön mukaisesti, ilman lisäaineita.

”Plevnan korkealaatuinen juomavalikoima tuo upean vahvistuksen erikoisolutsalkkuumme”, kertoo Servaali Oy:n erikoisoltuportfolion kehittämisestä vastaava Henrik Larkio. ”Olemme innoissamme alkavasta yhteistyöstä, sillä Servaalin koko maan kattava myyntiorganisaatio ja logistiikkaverkosto mahdollistavat meille upean kasvumahdollisuuden”, jatkaa Plevnan panimomestari Sam Viitaniemi.

Lisätiedustelut,

Henrik Larkio, tuotepäällikkö
Servaali Oy
henrik.larkio@servaali.com