Suklaakuohuviini – Juhlakauden mielenkiintoisin jälkiruoka

Chocolate in a Bottle on uniikki viini, jonka tuottama makuelämys on niin erityinen, ettei sitä oikein voi selittää, vaan se on itse koettava. Nimestään huolimatta kuohuviini on raikkaan kupliva, makea ja hapokas. Belgialainen suklaa hallitsee viinin aromimaailmaa. Tämä elegantti tuote on mahtava lahjaidea niin suklaan kuin kuohuviininkin ystäville.

Chocolate in a Bottle on täysin uniikki tuote niin idealtaan kuin tuotantotavaltaankin. Siinä yhdistyvät laadukas kuohuviini Etelä-Ranskasta, sekä aito belgialainen suklaa. Viini valmistetaan cuvée–menetelmällä, eli kuohuviinin toinen käyminen tapahtuu terästankeissa. Aitoa belgialaista suklaata lisätään viiniin käymisen aikana useassa eri vaiheessa lämpötilan ollessa juuri oikea suklaan sulamisen kannalta. Prosessin lopputuotoksena syntyy korkealaatuinen, suklainen kuohuviini, täysin aidoista raaka-aineista valmistettuna.

Chocolate in A Bottle -kuohuviinin valmistaja, Lumatop on belgialainen yritys, joka tuo markkinoille uusia ja innovatiivisia viinejä, perinteitä unohtamatta. Suklaakuohuviinin idean isä, Tom De Bruyn, toimi aikaisemmin suklaa-alalla, mistä hän sai idean kehittää uudenlaisen ja ainutlaatuisen kuohuviinin.

Tuotetiedot: Rypälelajike: Chardonnay 100% / Alkoholi: 6,5% / Sokeri: 50g/l / Hapot: 3,5g/l /Alkon tuotenumero: 910427 / Hinta: 22,90€

Tuotekuvaus: Raikkaan kupliva, makea ja hapokas kuohuviini, jossa aito belgialaisen suklaan aromi.

Ruokasuositus: Loistava juoma jälkiruuille, marjoille tai kevyeksi digestiiviksi hyvän aterian jälkeen. Tarjoillaan erittäin kylmänä.

Lisätiedot ja näytepyynnöt:

Hanna-Mari Keränen, tuotepäällikkö, Servaali Oy
hanna-mari.keranen@servaali.com

Captol Invest -konserniin kuuluva Servaali Oy on markkinoiden johtavia alkoholituotteiden maahantuojia ja vahva markkinajohtaja kansainvälisissä miedoissa alkoholeissa. Yrityksen tuotevalikoima koostuu laadukkaista oluista, siidereistä, viineistä ja vahvoista alkoholituotteista sekä virvoitusjuomista. Vuonna 2016 Servaali Oy:n myynnin arvioidaan ylittävän 20 miljoonaa litraa. Yhtiön palveluksessa on yhteensä 50 myynnin ja markkinoinnin ammattilaista Suomessa, Baltian maissa sekä Ruotsissa. Kotisivut www.servaali.com

Captol Invest Oy on suomalaisomisteinen konserni, jonka toimialoihin kuuluvat laadukkaiden alkoholijuomien maahantuonti ja myynti, ravintolatoiminta, kiinteistöala ja pienpanimotoiminta. Konsernilla on liiketoimintaa Suomessa, Baltian maissa ja Ruotsissa. Captol Invest Oy:n palveluksessa on yli 150 henkilöä ja konsernin liikevaihdon odotetaan ylittävän 45 miljoonaa euroa (ilman veroja) vuonna 2016. Kotisivut www.captolinvest.fi