Viinitalo Penfold’s ja ravintola Grotesk yhteistyöhön

Lehdistötiedote   •   Helmi 22, 2016 09:45 EET

Servaalin edustuksessa oleva Australialainen viinitalo Penfold´s ja helsinkiläinen ravintola Grotesk ovat aloittaneet tammikuussa yhteistyön. Grotesk on ensimmäinen suomalainen Penfold´s-lippulaivaravintola. Groteskin avoin ja kuluttajaystävällinen viinihinnoittelu tuo kalliimmatkin viinit suuren yleisön saataville.

Penfold´sin ja Groteskin yhteistyön tavoitteena on tarjota kuluttajille täyteläisiä ja huippulaadukkaita Penfold´s-viinejä Groteskin liharuokien makuparina. Ravintolan Penfold´s-viinilistalla on niin tuoreita kuin vanhempia vuosikertoja, joista osa on saatavilla Suomessa vain Groteskista. Ravintolan on mahdollista tarjota myös premium-viinejä, kuten ikonisen Penfold´s Grangen vuosikertoja laseittain Coravin-viinilaitteen ansiosta. Laite mahdollistaa viinien tarjoilun ilman korkin avaamista. Ravintolan laaja Penfold´s-viinilista tulee päivittymään säännöllisesti. "Kansainvälisesti tunnettu Penfolds kokee yhteistyön tasokkaan ravintola Groteskin kanssa hedelmällisenä ja on ylpeä kattavasta laatuviinien tarjonnasta lippulaivaravintolansa viinilistalla. ", kommentoi Penfold´sin asiakkuusmarkkinointipäällikkö Filip Lundquist.

"Olemme innoissamme yhteistyöstä, sillä korkealaatuiset Penfold´sin viinit ovat erittäin luonnollinen valinta tarjoamiemme laadukkaiden lihojen, kuten Austaralian Aberdeen Angustan, makupariksi. Valikoimiimme kuuluvat myös harvinaiset vuosikerrat sekä isommat pullokoot." kertoo Groteskin ravintolapäällikkö Paul Hickman, joka palkittiin 2016 Pro Gaalassa vuoden ravintolapäällikkönä.

Lisätiedot:

Mia Mark / Marsaana Communications / mia@marsaana.com

Tiedustelut: Servaali Oy / p. (09) 454 2350

Captol Invest -konserniin kuuluva Servaali Oy on markkinoiden johtavia alkoholituotteiden maahantuojia ja vahva markkinajohtaja kansainvälisissä miedoissa alkoholeissa. Yrityksen tuotevalikoima koostuu laadukkaista oluista, siidereistä, viineistä ja vahvoista alkoholituotteista sekä virvoitusjuomista. Vuonna 2016 Servaali Oy:n myynnin arvioidaan ylittävän 20 miljoonaa litraa. Yhtiön palveluksessa on yhteensä 50 myynnin ja markkinoinnin ammattilaista Suomessa, Baltian maissa sekä Ruotsissa. Kotisivut www.servaali.com