Uusi Mora Izzy C+ sammuttaa janon

Lehdistötiedote  •  2008-03-30 16:21 EEST

Kuinka usein olet toivonut saavasi hiilihapotettua vettä suoraan hanasta tarvitsematta kantaa raskaita pulloja kaupasta? Mora Armatur esittelee nyt nerokkaan Mora Izzy C+ -hanan, markkinoiden ensimmäisen hanan, josta saa sekä tavallista vettä että virkistävän hyvää hiilihapotettua vettä tinkimättä hanan muodosta, toiminnasta tai hinnasta. Hana on helppo asentaa ja se on myös hyvä valinta sekä lompakolle että ympäristölle.

Mora Armatur on ollut jo 80 vuoden ajan yksi Pohjois-Euroopan johtavista vesikalustetehtaista. Samalla kun yritys on kehittänyt uutta teknologiaa, se on keskittynyt tuotannossaan ja tuotekehityksessään entistä enemmän ympäristöön. Yksi yrityksen viimeisimmistä uutuuksista on käänteentekevä hana Mora Izzy C+, joka ainutlaatuisen rakenteensa ansiosta toimii sekä tavallisena keittiöhanana että hiilihapotettua vettä tuottavana upeana janonsammuttajana. Kätevä muoto tekee Mora Izzy C+ -hanasta käänteentekevän tuotteen moderniin keittiöön.

– Mora Izzy C+ tarjoaa muotoilua ja toimivuutta parhaimmillaan. Olemme ylpeitä
voidessamme esitellä tämän tuotteen, joka pitkän ja huolellisen kehitysprosessin ansiosta on helppo asentaa ja joka alentaa sekä kustannuksia että
ympäristökuormitusta, sanoo Mora Armaturin tuotepäällikkö Ove Sundqvist.

Näin Mora Izzy C+ toimii
Mora Izzy C+ on varustettu hiilihapotusyksiköllä, jonka leveys on vain 12 cm ja joka kiinnitetään keittiökaapin astianpesupöydän alle sisäpuolelle. Se on helppo asentaa eikä vie paljon tilaa. Ainutlaatuisen rakenteensa ansiosta samasta Mora Izzy C+ -hanasta saa sekä tavallista että hiilihapotettua vettä. Hanan käyttökustannukset ovat edulliset ja se säästää ympäristöä vähentämällä hiilihapotetun veden kuljetuksia. Yksi patruuna riittää noin 100 vesilitran hiilihapotukseen ja se on helppo vaihtaa. Yksi litra hiilihapotettua vettä maksaa vain noin 10 senttiä.

Mora Armatur on yksi Pohjoismaiden johtavista saniteettikalusteita (vesihanoja keittiöön ja kylpyhuoneeseen) kehittävistä ja markkinoivista yrityksistä. Pääkonttorimme on Morassa. LVI-alalla meidät tunnetaan innovatiivisena yrityksenä, jonka tuotteet ovat tyylikkäitä, hyvin toimivia ja korkealaatuisia.
Kuulumme ruotsalaiseen OSTNOR-konserniin, joka valmistaa tuotteemme.Valmistus tapahtuu erittäin nykyaikaisissa ja tehokkaissa tehtaissa tinkimättä pitkästä laatuperinteestämme. Pidämme huolta laadustamme ketjun kaikissa vaiheissa - tuotekehityksestä, suunnittelusta ja valmistuksesta aina siihen, kun loppukäyttäjä saa tuotteemme.

Kommentit (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom