Nimityksiä Broman Groupin johdossa

Suomalainen perheyritys Broman Group Oy selkiyttää johtoryhmänsä rakennetta ja vastuita, ja tekee 1.10.2019 alkaen seuraavat nimitykset:

• Motonet Oy:n, Varaosamaailma Oy:n ja Broman Logistics Oy:n toimitusjohtaja Antti Tiitola siirtyy Broman Group Oy:n toimitusjohtajaksi. Hän jatkaa myös Broman Logisticsin toimitusjohtajana ja Broman Groupin hallituksen jäsenenä.
  • Myyntijohtaja Toni Stigzelius nimitetään Motonet Oy:n toimitusjohtajaksi.
  • Yritysmyyntipäällikkö Mikko Vuolle nimitetään Varaosamaailma Oy:n toimitusjohtajaksi.
  • Lisäksi kehitysjohtaja Petri Nietula on nimitetty jo aiemmin syksyllä Broman Logisticsin toimitusketjujohtajaksi.

− Broman Group on kasvanut markkinoita nopeammin. Nämä muutokset varmistavat edellytykset kasvun jatkumiselle. Nimitysten tarkoituksena on taata liiketoiminnasta vastaaville johtajille laaja oman vastuualueen kokonaisuuden hallinta, toteaa Broman Groupin hallituksen puheenjohtaja Eero Broman.

Broman Group -konsernin omistajista Harri Broman on toiminut aiemmin Broman Group Oy:n toimitusjohtajana. Hän jatkaa Broman Groupin hallituksen varapuheenjohtajana ja aloittaa uuden, konsernin kiinteistöjä hallinnoivan Broman Yhtiöt Oy:n hallituksen puheenjohtajana. Eero Broman puolestaan jatkaa Broman Groupin hallituksen puheenjohtajana ja toimii jatkossa Broman Yhtiöiden toimitusjohtajana.

Broman Group Oy, hallituksen puheenjohtaja Eero Broman, p. 044 0330 200, eero.broman@bromangroup.fi

Broman Group -konserni on autojen ja moottoripyörien varaosa- ja tarvikemyyntiin sekä työkalujen, veneily- ja kalastustarvikkeiden, kodin ja vapaa-ajan tuotteiden myyntiin erikoistunut konserni. Yli 1700 ammattilaista työllistävä yhtiö kuuluu alansa johtaviin toimijoihin Suomessa. Se palvelee asiakkaitaan Motonetin, AD VaraosaMaailman, AD-Turun ja Finntestin sekä Broman Logistics -logistiikkakeskusten kautta. Konsernin vuoden 2018 liikevaihto oli 359 miljoonaa euroa. Broman Group edistää suomalaista hyvinvointia tukemalla vuosittain monia yleishyödyllisiä kohteita, kuten lasten ja nuorten avustustyötä, urheilua, kulttuuria, sotaveteraaneja ja maanpuolustustyötä. www.bromangroup.fi