Interaktiivinen Lämpöpohjallinen – entistä fiksumpana

Lehdistötiedote   •   Tammi 30, 2017 09:02 EET

Digitsole Warm Series -pohjalliset lämmittävät jalkasi ja seuraavat samalla aktiivisuuttasi: ne laskevat askeleesi ja niiden ottamiseen käytetyt kalorit.

Digitsolen ensimmäinen vuosi maailmanmarkkinoilla oli tapahtumarikas. Se toi mukanaan palkintoja, kuten sijoituksen vuoden 2015 kymmenen parhaan uutuuden joukossa CES-messuilla, edustukset yli 30 maahan sekä erittäin positiivista palautetta testiryhmiltä, lehdistöltä ja asiakkailta, joten nyt on aika nostaa interaktiiviset Digitsole-lämpöpohjalliset uudelle tasolle.

Digitsolen Warm Series V4 on interaktiivisten lämpöpohjallisten uusi sukupolvi. V4:n ja älypuhelimen avulla voit säätää lämpötilaa jalkineissa langattomasti aste asteelta välillä 20 – 45 °C, ja samalla pohjallinen kerää tarkkaa tietoa otetuista askeleista, edetystä matkasta ja kulutetuista kaloreista. Edeltäjäänsä verrattuna V4:ssä on älykkäämpi ja parempi termostaatti, uusimman sukupolven seurantatekniikka, suurempi ja paremmin lämpöä jakava lämmitysalue sekä uusi ja pidempään kestävä akku. Kaikki tiedot siirretään Bluetoothin avulla ja sovelluksesta on versio sekä Androidille että iOSille.

"Digitsolen Warm Series -pohjalliset soveltuvat kaikille, jotka haluavat päästä eroon kylmistä jaloista: ulkona työskenteleville, huonosta verenkierrosta ja sen aiheuttamasta epämukavuudesta kärsiville sekä ulkoaktiviteetteja kylmässä ilmassa harrastaville, kuten moottorikelkkailijoille, kalastajille, metsästäjille, ratsastajille, moottoripyöräilijöille ja laskettelijoille," sanoo Digitsolea Pohjoismaissa edustavan Moxter AB:n toimitusjohtaja Anna Rahm. "Jalat tuntuvat mukavilta 30 – 35 asteen lämpötilassa, joten Digitsole-lämpöpohjallisten tarkoituksena ei ole ylikuumentaa jalkoja, vaan pitää yllä kehon normaalia lämpötilaa päästämättä sitä koskaan palelemisrajan alle. Digitsolen ansiosta ulkona on entistä mukavampi olla!”.

Warm Series V4 tarjoaa selkeitä etuja

• Älykäs termostaatti säätelee automaattisesti lämpötilaa jalkineen sisällä mukauttamalla pohjan lämpötilan suhteessa ympäristöön. Kun käyttäjä siirtyy ulkoa sisälle, pohjan lämpötilaa vähennetään automaattisesti niin, että akun tehoa kuluu vähemmän.
  • Pohjallinen on helppokäyttöinen ja sopii useimpiin jalkineisiin, varsinkin, jos alkuperäinen sisäpohja on irrotettava. Saatavana on myös kaksoiskokoja, jotka voidaan leikata sopivan kokoisiksi pohjallisen alapinnassa olevien reunaviivojen mukaan. (Älä leikkaa viivojen sisäpuolelta, sillä se voi vahingoittaa pohjallisen elektroniikkaa ja mitätöidä takuun.)
  • Lämpöä ohjataan älypuhelimella ja uudistetulla, entistä paremmalla akulla, joka on asennettu pohjallisen sisään.
  • Pohjalliseen asennettu kiihtyvyysmittari laskee tarkasti askeleet ja tekee pohjallisesta siis luotettavan askelmittarin. Se pitää kirjaa askeleistasi, laskee kulkemasi matkan ja seuraa kalorinkulutustasi.
  • Mukavuus: Warm Series -pohjallisten kehitystyössä mukavuudella oli merkittävä sija. Tämän vuoksi pohjallisessa on muun muassa etuosaan sijoitettu Flex-zon, joka optimoi jalan luonnollisen liikkeen, jalkaholvin tuki sekä X-torsion-järjestelmä ja sivuseinämät, jotka parantavat jalan vakautta sivusuunnassa.

Hinnat ja saatavuus
Digitsolen Warm Series -pohjallisia myydään noin 30 maassa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Suomessa pohjallisten suositushinta on 199 euroa.

Lisätietoja tuotteesta löytyy osoitteesta www.digitsole.se ja www.moxter.se.

Digitsole
Digitsole on johtava yritys kytkettyjen jalkinetuotteiden muotoilun ja jakelun alalla. Digitsolen innovaatioita ovat Warm Series -pohjalliset – ensimmäiset interaktiiviset, kytketyt lämpöpohjalliset – sekä The Smartshoe – maailman ensimmäiset kytketyt älyjalkineet, joissa on automaattinen kiristys, lämmönsäätö ja langaton lataus. Tuorein uutuus Run Profiler esiteltiin syyskuussa 2016 kansainvälisillä IFA-messuilla Berliinissä. Digitsole kehittää ja tarjoaa jatkuvasti innovatiivisia toimintoja, jotka mullistavat työ- ja vapaa-ajanjalkineiden käytön. Yritys on tällä hetkellä edustettuna yli 30 maassa.

Moxter AB on myyntiyritys, jolla on useiden vahvojen tavaramerkkien Ruotsin tai Pohjoismaiden edustus. Yritys panostaa pitkäjänteisyyteen: se on toiminut kenkä-, urheilu- ja elämäntapa-alalla yli 28 vuotta ja rakentanut vahvat suhteet yhteistyökumppaneiden, asiakkaiden ja tavaramerkkien kanssa. Eräs onnistumisen edellytyksistä on ollut jokaisen sitoutuminen: sen ansiosta Moxter on menestyvä yritys, joka kehittyy yhteisessä ohjauksessamme. Me uskomme, että kannattavuus luo vapautta: vapautta kehittää, muuttaa, panostaa ja viihtyä.

Moxterilla on tällä hetkellä seuraavat edustukset: Meindl (laadukkaat ulkoilujalkineet), Nokian Footwear (outdoor-kumisaappaat), SoftScience (Uutuus – kevyet, mukavat kengät), Digitsole (Uutuus – interaktiiviset pohjat ja kengät), ACBC (Uutuus – innovatiiviset työmatka-/matkailukengät), CoXa carry (Uutuus – tulevaisuuden reput), Dr Kong (ortopediset tukipohjalliset), Snowline (tehokkaat jääraudat) ja AspectSolar (kannettava aurinkoenergia).

Haluatko tietää lisää Moxterista, tuotteistamme ja ajattelutavastamme? Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!

Kommentit (0)