Uutuustuotteita ammattikeittiöön

Uutinen   •   Huhti 05, 2018 19:59 EEST

Munaxilta uutuustuotteita kevääseen.

Gastro-messuilla maaliskuussa esittelimme uutuuden Munax Valkuaiskuution.

Uutuus! Munax Valkuaiskuutio: Käyttövalmista, kuutioitua, kypsennettyä kananmunavalkuaista. Sopii lisukkeeksi, salaatteihin ja kaikenlaisiin ruokiin. Kylmänä tai lämpimänä. Munax Valkuaiskuutio on kotimainen, maidoton, gluteeniton ja rasvaton vaihtoehto. Valmistetaan suomalaista kananmunista, Laitilassa. Käytä: salaatteihin, noutopöydässä, raejuuston tapaan, kastikkeisiin.

Espoo Catering Ville Kivisen reseptit:

Valkuaiskuutio-kikhernecurry á la Espoo Catering

Valkuaiskuutio-kylmäsavulohitäyte uuniperunoille

Valkuaiskuutio-savulohitäytteiset ohukaiset

Löydät tuotteet tukuista: EAN 6430017908770

Meira Nova MN 251052
Kespro Sap 21517731
Wihuri- Metro-tukku T-2221349
Chipsters 65013
Heinon Tukku 8060658

----

Nyt perinteinen Pitkämuna suomalaisesta kananmunasta – Munax Pitkämuna on valmiiksi viipaloitu, heti käyttövalmis kananmunatuote ammattilaisille, jotka haluavat tarjota parasta laatua ja tasalaatuista tuotetta asiakkailleen.

EAN 6430017908886

Munax Pitkämuna on sama perinteinen Pitkämuna, nyt suomalaisesta kananmunasta! Pitkämuna säästää aikaa, sillä viipaleet ovat tasalaatuisia, kotimaisista kananmunista valmistettuja. Käytä leivissä, voileipäkakuissa, koristeluun, täytteeksi, salaatteihin.Munax Pitkämuna

Kananmuna on aina maidoton, gluteeniton ja lähellä tuotettu

Kananmuna on ainutlaatuinen yhdistelmä eri vitamiineja. Pieneen, soikeaan ja kovakuoriseen vitamiinipommiin mahtuukin kaikkia muita vitamiineja paitsi C-vitamiini.

Kananmuna koostuu kahdesta osasta – keltuaisesta ja valkuaisesta. Näin ollen kananmunasta saa kaksi ravintosisällöltään erilaista raaka-ainetta. Valkuainen ja keltuainen sisältää molemmat runsaasti laadukasta proteiinia, valkuainen on myös rasvaton vaihtoehto ja keltuainen taas sisältää välttämättömiä rasvahappoja sekä paljon vitamiineja. Mikäli jännität kananmunan rasvaa, voit kokeilla kokonaisen kananmunan sijaan valkuaista.

Kananmunatuotteilla tuoteturvallisuutta keittiöön

Kananmunatuotteiden käyttö perinteisten kuorellisten kananmunien sijaan pienentää hävikkiä, jätettä ja tilantarvetta sekä parantaa ruoanvalmistuksen hygieniaa ja turvallisuutta.

Kysy lisää: Sari Dragon puh. +358 (0) 2 8583439, foodservice@munax.fi tai sari.dragon@munax.fi
Munax Oy, Torikantie 5, 32800 Laitila | munax.fi