Lehdistökutsu: To 8.9.2016 klo 11 Ravintola Tiirikkala idealounas aiheella: Tänä syksynä kananmuna maistuu mansikalle

Laitilan Kanatarha yllättää taas – tervetuloa idealounaalle ja maistelemaan uutuustuotetta kananmunasta!

Tervetuloa ravintola Tiirikkalaan Turkuun kananmunaruokien idealounaalle. Nautimme ammattikokin loihtimia kananmunaruokia ja maistelemme Laitilan Kanatarha By Munax -uutuustuotetta. Samalla kuulemme mielenkiintoisia lyhyitä puheenvuoroja ajankohtaisista ruoka-aiheista rennossa ilmapiirissä.

Tilaisuus alkaa klo 11.00 ja kestää lounaan verran. Tilaisuus järjestetään to 8.9.2016 klo 11, Tiirikkalassa, Linnankatu 3, Turku.

Kananmunankulutus kasvoi Suomessa tammi–kesäkuussa yli 6 % (TNS Gallup). Laitilan Kanatarha on tuonut markkinoille monia uusia ja erilaisia kananmunatuotteita parin vuoden ajan ja tänä syksynä vuorossa on kananmunapohjainen mansikka-välipalajuoma. Tutkimusten mukaan välipalojen nauttiminen on lisääntynyt.

Tilaisuuden ohjelma:

• Mitä kananmunalle kuuluu? - toimitusjohtaja Janne Torikka, Munax Oy
  • Välipalasyöminen murroksessa - kehityspäällikkö Mari Norrdal, Aistila, Turun yliopisto
  • Lähiruoan merkitys kuluttajille - kokki, bloggari, lähiruokamies Pasi Kuronen
  • Miksi ihmisen pitää syödä - personal trainer, kuntosaliyrittäjä, TPS HC:n fysiikkavalmentaja Timo Kujanen Mentor Gym Oy

Pyydämme tarjoilujen vuoksi ilmoittautumiset tilaisuuteen ti 6.9.2016 mennessä
lisa.savola@munax.fi tai puh. 050 342 8668

• Gastronomia

Munax Oy on vuonna 2003 perustettu täyden palvelun kananmunatalo Laitilassa. Munax Oy on kasvava ja innovatiivinen elintarvikeyritys, liikevaihdon vuonna 2015 ollessa 34 miljoonaa euroa. Lisätietoja www.munax.fi ja www.laitilankanatarha.fi.