Munax Vuoden vakkasuomalainen

julkaisuvapaa heti

Syksy on ollut Munaxilla upeaa aikaa. Kolme kananmunatuottajaa ja Munaxin omistajaa ovat käyneet vastaanottamassa monia kunnianmainintoja edellisinä kuukausina. Kesällä 2015 Munaxille myönnettiin kansainvälisen vaatimustason FSSC 22000 -elintarviketurvallisuusjärjestelmän sertifikaatti. Elokuussa Laitilan Proegg Protein Smoothie valittiin Vuoden Varsinais-Suomen tuotteeksi.

Yrittäjägaalassa lokakuussa Munax Oy sai Vuoden maakunnallinen yrittäjä -palkinnon. Tämä on tärkeä tunnustus, sillä valinnan tekevät muut yrittäjät. – Gaalassa oli 800 vierasta, yrittäjää, juhlistamassa tätä hetkeä kanssamme, iloitsee Munax Oy:n toimitusjohtaja Janne Torikka.

Vuoden vakkasuomalainen -tunnustuksen valinnasta päättävät Vakka-Suomen nuorkauppakamarin edellisten vuosien puheenjohtajat. Vuoden 2015 tunnustuksen sai Munax Oy aktiivisesta työstään Vakka-Suomen alueen tunnettavuuden lisäämiseksi. – Munax Oy on innovatiivinen ja rohkea laitilalainen elinkeinoelämän kehittäjä, luetteli palkinnon jakanut Suomen Nuorikauppakamarien alueen A vuoden 2015 aluejohtaja Irene Heininen.

Palkinnon otti vastaan Munax Oy:n puolesta Janne Torikka. Munax Oy:n omistajia ovat Torikan lisäksi Juha Venno ja Hannu Majander – Yrittäjyys on ollut meille kolmelle Munaxin omistajalle upea taival. Joka päivä on uusi mahdollisuus. Yrittäjyys ja kehittäminen vaatii uskoa, tahdonvoimaa, nöyryyttä ja oikeita ihmisiä ympärille, toteaa Torikka.

Kuva: Omistajat Munaxin tiloissa maanantaina.

Aiheesta muualla:

Vakka-Suomen Nuorkauppakamari ry Facebook

Vakka.fi

• Elintarvikkeet

• munax oy

Munax Oy on vuonna 2003 perustettu täyden palvelun kananmunatalo Laitilassa. Munax Oy on kasvava ja innovatiivinen elintarvikeyritys, liikevaihdon vuonna 2014 ollessa 26 miljoonaa euroa. Lisätietoja www.munax.fi ja www.laitilankanatarha.fi.