Piparinleivonnan Suomen mestaruuskilpailun finaali

Lehdistötiedote   •   Joulu 05, 2013 09:25 EET

Jo kolmannen kerran järjestettävään Myllyn Paras Piparinleivonnan Suomen mestaruuskilpailuun saapui tänäkin vuonna huikea määrä osallistumisia. Kilpailusivustolle lähetetyt upeaakin upeammat valokuvat itse tehdyistä piparkakkutöistä hurmasivat yleisön ja tuomariston. Valinta oli vaikea, mutta tuomaristo valitsi kymmenien ehdokkaiden joukosta kolme finalistia kilpailemaan Piparinleivonnan Suomen mestaruudesta!

Finaali järjestetään nyt lauantaina 7.12. Vantaalla kauppakeskus Jumbon keskusaukiolla. Finalistit esitellään klo 13:50 ja klo 14:00 alkaa itse kilpailu. Finalisteilla on 1,5 tuntia aikaa leipoa ja koristella itse suunnittelemansa piparkakkutyö. Finaalityön ei tarvitse olla sama työ, jolla kilpailija osallistui karsintaan. Kilpailuaika päättyy klo 15:30 ja Piparinleivonnan Suomen mestari vuosimallia 2013 julkistetaan klo 15:40!

Klo 10:00 – 13:15 välisenä aikana lapset saavat koristella piparkakkuja tapahtumapisteellämme, joten Jumboon kannattaa tulla koko perheen voimin.

Tervetuloa paikan päälle kauppakeskus Jumboon 7.12. katsomaan, kuka leipoo itsensä Piparinleivonnan Suomen mestariksi!

Lisätietoja: www.myllynparas.fi

Ruokaviestintäpäällikkö
KtaO Arja Elina Laine
arjaelina.laine@myllynparas.fi

Tuotepäällikkö
044 312 2037
johanna.kemppinen@myllynparas.fi

Kuvat:
Kuvissa työt, joilla Taru Lehtinen, Kirsi-Marja Penttilä ja Ninna Mäkinen saivat paikan finaalista.

Kommentit (0)