Mynewsdesk päivitys: Hallinnoi uutishuonettasi entistä helpommin!

Blogikirjoitus  •  2012-06-04 12:02 EEST

Mynewsdesk on lanseerannut kaksi päivitystä!

Päivitysten myötä yritykset sekä viestintätoimistot voivat nyt hallinoida useita tilejä vain yhden käyttäjätunnuksen avulla. Enää ei siis tarvitse eri käyttäjätunnuksia eri uutishuoneita varten. Tämä toivottu päivitys on askel kohti entistä tehokkaampaa ja helpompaa PR-viestintää.

Jos olet useamman Mynewsdesk-tilin admin-käyttäjä, saat seuraavalla kerralla sisäänkirjautuessasi eteesi alla olevan mukautetun valikon.

Valikosta valitset mitä tiliä haluat käyttää. Jos hallinoimalla yritykselläsi on uutishuoneita useammassa maassa, eteesi ilmestyy seuraavaksi valikko josta voit valita haluamasi maan uutishuoneen. Tämän valinnan jälkeen uutishuoneen hallintapaneeli toimii kuten aina ennen.

Hallinnoi tilisi käyttäjiä

Toinen muutos alustallamme on myös toteutettu asiakkaidemme toiveesta. Tästä lähtien pystyt itse hallinnoimaan kenellä on pääsy tilinne käyttäjäksi. Uutishuoneenne admin-käyttäjänä pystyt kutsumaan henkilöitä Mynewsdesk-uutishuoneenne käyttäjiksi. Kutsumasi henkilö luo itselleen profiilin Mynewsdeskiin ja saa käyttäjäoikeudet uutishuoneeseenne.

Nämä muutokset helpottavat ja tehostavat uutihuoneen käyttöä entisestään! Jos jokin asia jäi mietityttämään sinua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme!

Kommentit (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom