Mynewsdesk-uutishuoneen uusi look!

Blogikirjoitus   •   Helmi 01, 2016 20:35 EET

Olemme viikonlopun aikana lanseeranneet uuden visuaalisen ilmeen Mynewsdesk-uutishuoneisiin. Uusi look on ensimmäinen kuluvan vuoden lukuisista päivityksistä.

Mynewsdesk uudisti uutishuoneen käyttöliittymän designin kautta linjan. Voit olla huoletta, sillä kaikki toiminnallisuudet löytyvät edelleen omilta vanhoilta paikoiltaan. Toivottavasti uusi lookimme parantaa työkalun käyttökokemusta ja miellyttää samalla silmää.

Tässä hieman lisätietoa uudistuksesta.

Ensimmäinen askel

Uudistimme uutishuoneen käyttöliittymän visuaalisen ilmeen, jotta voisimme tarjota asiakkaillemme vastaisuudessakin modernin ja helposti käytettävän viestintätyökalun. Uudistuksen seurauksena voimme lanseerata yhä nopeammalla tahdilla huipputason toiminnallisuuksia ja tarjota asiakkaillemme tehokkaita viestintämahdollisuuksia.

Tämän uudistuksen seurauksena työskentely uutishuoneessa helpottuu mobiilissa ja tabletissa. Mynewsdesk tulee vastaisuudessakin kehittämään käyttöliittymää siten, että sisältöjen jakaminen on mahdollista on-the-go!

Muutokset eivät siis jää tähän. Jatkamme kehitystyötämme taataksemme teille parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Pitäähän viestinnän olla hauskaa ja tehokasta!

Seurantatyökalun uudistus

Uudistimme myös Mynewsdeskin mediaseurantatyökalun, Exploren. Kaikki tutut toiminnallisuudet ovat edelleen olemassa, mutta hieman eri järjestyksessä. Uudistuksen tarkoituksenahan on taata yhtenäinen käyttökokemus kautta linjan, joten pistimme koko seurantatyökalun toiminnallisuudet uuteen horisontaaliseen järjestykseen.

Mynewsdeskin verkkoseurantatyökalu Explore on kaikkien Plus- ja Premium-asiakkaiden käytössä.

Seuraavat askeleet

Mietit varmaan mitä keksimme seuraavaksi. Lupasimmehan jo blogin alussa, että muutos on uusi musta. Tässä vaiheessa voimme kertoa sen, että tulevien kuukausien aikana tulemme tekemään kehitystyötä analytiikan, tavoittavuuden ja itse julkaisutyökalun parissa. Julkaisemisesta tullaan tekemään entistäkin tehokkaampaa analytiikkaa ja tavoittavuutta unohtamatta.

Myöhemmin tänä vuonna uudistamme hinnoitteluamme, jotta pystymme vastaamaan paremmin asiakkaidemme tarpeisiin sekä estämään liian korkeat hinnankorotukset.

Bugeja horisontissa?

Olisi ihanaa, jos päivitykset tapahtuisivat ongelmitta, mutta virheet ovat inhimillisiä. Olethan siis yhteydessä meihin jos huomaat bugin: http://www.mynewsdesk.com/support. Kiitos!

Kommentit (0)