Tuotepäivitys! Uusi hallintapaneeli Mynewsdeskin asiakkaille.

Blogikirjoitus -

Tuotepäivitys! Uusi hallintapaneeli Mynewsdeskin asiakkaille.

Network-, Explore-  ja Publish-toimintomme kokivat päivityksen vastikään. Nyt Mynewsdeskin asiakkaat saavat uuden hallintapaneelin.

Uuden hallintapaneelin myötä käyttäjälle avautuu selkeämpi yleiskuva viimeisimmistä uutishuoneaktiviteeteista sekä muista toiminnoista. Osiosta saa myös mittarin avulla palautetta siitä, kuinka hyvin uutishuoneen kaikkia eri toimintoja on käytetty sekä miten hakukoneoptimoitu uutishuone on. Se kuinka paljon informaatiota hallintapaneelista näkee, riippu ihan siitä millainen tili asiakkaalla on käytössä.

• Viimeisimmät näytöt:  Näytöt viimeisimmiltä viikolta sekä kuukaudelta (sivun vasen ylälaita). Kävijät näkyvät nuppineuloina kartalla.
  • Viimeisimmät uutiset: Kolmen uusimman uutisjulkaisun näytöt.
  • Luonnokset: Oikotie viimeisimpiin luonnoksiin.
  • Uusimmat seuraajat: Uutishuoneen uusimmat seuraajat.
  • "Vaikutusvaltaisimmat" ja "uusimmat osumat": oman aihealueen vaikutusvaltaisimmat henkilöt sekä omien avainsanojen viimeisimmät osumat.
  • Mittari: Näyttä kuinka hyvin uutishuonetta käytetään optimointinäkökulmasta (mittari 0-100 %). Täältä myös konkreettisia ehdotuksia mitä kannattaa tehdä uutishuoneen optimoinnin maksimoimiseksi.
  • "Pääse alkuun": Uusille asiakkaille tarkoitettu osio. Vinkkejä uutishuoneen käyttöön.
  • Viimeisimmät blogikirjoitukset: Tuoretta infoa tuotepäivityksistä, tapahtumista sekä PR-vinkkejä ja paljon muuta.
  • Asiakasviestit: informaatiota, vinkkejä ja niksejä Mynewsdeskiltä.

Ota yhteyttä iloseen asiakaspalveluumme jos sinulla on jotain kysyttävää!

Tunnisteet

Mynewsdesk – tehokasta viestintää

Mynewsdesk on maailman johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin julkaisualusta. Uutishuoneratkaisuumme luottaa tällä hetkellä yli 5000 yritystä ja 60 000 viestinnän ammattilaista. Mynewsdesk on säilyttänyt vuodesta 2003 asti asemansa todellisena pioneerina digitaalisen viestinnän alalla. Tarjoamme viestinnän ammattilaisille mahdollisuuden viestiä tehokkaasti uutishuoneratkaisullamme.

Mynewsdeskin omistaa norjalainen NHST. Mynewsdeskin pääkonttori on Tukholmassa, ja muut toimistot Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Singaporessa.

Saadaksesi lisää tietoa Mynewsdeskistä, seuraa meitä:

Slideshare

Liitetyt materiaalit