Työpaikka Viestintätoimisto Deskissä: Myyntipäällikkö

Blogikirjoitus   •   Joulu 17, 2013 11:10 EET

Jutteletko sujuvasti someksi eikä mediaviestintä ole sinulle vierasta? Jos lisäksi nykyinen tai aikaisempi työsi on ollut myyntiä ja asiakkuuksien kehittämistä, tule meille Viestintätoimisto Deskiin töihin! Deski on yksi alan nopeimmin kasvavista uuden ajan viestintätoimistoista, jossa työskentelee 26 hyvää tyyppiä. Vahvuuksiamme ovat korkea asiakastyytyväisyys sekä innovatiivinen ja energinen tapa tehdä töitä. Tavoitteemme on olla sekä asiakkaiden että työntekijöiden mielestä Suomen paras viestintätoimisto.

Myyntipäällikkönä tehtävääsi kuuluu Deskin edustaman Mynewsdesk-uutishuonepalvelun myynti. Uutishuone tarjoaa organisaatioille työkalun, jolla he pystyvät varmistamaan parhaan verkko- ja somenäkyvyyden sekä kattavan tiedotejakelun toimittajille. Mynewsdeskin sähköisiä Uutishuoneita on Pohjoismaissa lähes 6000 kappaletta ja Suomessa palvelu on ollut tarjolla nyt runsaat kaksi vuotta. Olemme siirtymässä Suomen osalta nopean kasvun vaiheeseen ja etsimme nyt nälkäisiä tekijöitä, joita kiinnostavat some, viestintä ja myynti.

Asiakkaamme ovat suomalaisia, mutta koska päämiehemme Mynewsdeskin pääkonttori on Tukholmassa ja palvelu on tarjolla Pohjoismaiden lisäksi myös Saksassa, Iso-Britanniassa ja useissa Aasian maissa, työssä on mukana ripaus kansainvälisyyttäkin.

Palkkaamme sopivia ihmisiä heti, kun heidät löydämme, joten lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian tai viimeistään 10.1.2014 osoitteeseen nina.lallukka@deski.fi. Lisätietoja työtehtävästä antaa Uutishuoneiden tuotepäällikkö Nina Lallukka, 040 575 8565.

Lisätietoja Deskistä www.viestintatoimistodeski.fi
Lisätietoja Uutishuoneista www.uutishuoneinfo.fi