Uudistunut Network – Hallitse verkostoasi tehokkaammin!

Blogikirjoitus -

Uudistunut Network – Hallitse verkostoasi tehokkaammin!

Mynewsdeskin tuotetiimin tekee jatkuvasti töitä tehdäkseen alustastamme parhaan mahdollisen. Tällä kertaa päivityksen on kokenut Network-toimintomme. Päivityksen tavoitteena on ollut, että viestintätyösi selkenee ja tehostuu alustallamme. Uuden Networkin avulla pystyt nyt entistä helpommin hoitamaan suhteitasi brändillesi tärkeiden henkilöiden kanssa.

Julkaisimme tänään uuden version Network-toiminnostamme. Päivityksen suurin muutos on se, että olemme vahvistaneet Networkin ja Explore-toimintomme välistä yhteentoimivuutta. Tästä lähtien löydät jakelulistasi ja seuraajasi uuden välilehden, “kontaktien” alta. Päivityksen myötä pystyt helpommin löytämään ne henkilöt jotka puhuvat brändistäsi, kutsumaan heidät seuraamaan uutishuonettasi sekä halutessasi lisäämään heidät jakelulistalle – kaikki yhdestä paikasta!

Nyt pystyt myös yksinkertaisemmin ja joustavammin tarkastamaan kontaktiesi profiileita, hallitsemaan jakelulistojasi, lähettämään eksklusiivista sisältöä tärkeille henkilöille sekä luomaan vahvemman verkoston brändisi ympärille.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi enemmän tietoja päivityksestä! Toivotamme sinulle hyviä hetkiä uudistuneen Networkin parissa!

Tunnisteet

Mynewsdesk – tehokasta viestintää

Mynewsdesk on maailman johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin julkaisualusta. Uutishuoneratkaisuumme luottaa tällä hetkellä yli 5000 yritystä ja 60 000 viestinnän ammattilaista. Mynewsdesk on säilyttänyt vuodesta 2003 asti asemansa todellisena pioneerina digitaalisen viestinnän alalla. Tarjoamme viestinnän ammattilaisille mahdollisuuden viestiä tehokkaasti uutishuoneratkaisullamme.

Mynewsdeskin omistaa norjalainen NHST. Mynewsdeskin pääkonttori on Tukholmassa, ja muut toimistot Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Singaporessa.

Saadaksesi lisää tietoa Mynewsdeskistä, seuraa meitä:

Slideshare

Liitetyt materiaalit