Aleksander Elomaa nimitetty myyntikonsultiksi

Uutinen   •   Tammi 23, 2018 13:01 EET

Aleksander Elomaa - Sales Consultant at Mynewsdesk Oy

Mynewsdesk jatkaa kasvuaan Suomessa. Myyntitiimissä aloitti vahva myynnin osaaja tammikuussa.

Aleksander Elomaa on nimitetty Sales Consultant -tehtävään Mynewsdeskin Suomen-myyntiorganisaatioon. Hän on työskennellyt mm. 4 vuoden ajan rautatiealalla Proxion Plan Oy:ssä, jossa hän toimi koulutusyksikön myyntipäällikkönä. Aleksilla on laaja kansainvälinen kokemus ja vahva infra-alan osaaminen.

- On todella hienoa päästä mukaan energiseen ja kasvavaan organisaatioon. Mynewsdeskillä on Suomessa erittäin asiantunteva ja kokenut tiimi palvelemassa asiakkaitamme sekä koko viestinnän workflow'ta tehostava, kansainvälisesti skaalautuva palvelu. Toivon että pystyn tuomaan jotain uutta tiimiin ja uskon että taustani julkisten hankintojen parissa ja infra-alan toimijoiden kanssa tuo ymmärrystä asiakkaiden erilaisista viestinnän tarpeista. Uskon että Mynewsdesk pystyy auttamaan monia toimijoita tehostamaan viestinnän työvaiheita ja parantamaan näkyvyyttä eri kanavilla. Oma mantra on että tehtäväni on aina tehdä asiakkaan elämästä mahdollisimman helppoa, sanoo Aleksander Elomaa

Kommentit (0)