Ilmoittaudu webinaariin: Journalistien näkemys viestinnästä 2016

Uutinen   •   Touko 31, 2016 09:17 EEST

Webinaarin puhujat Christina Andersson, Johanna Snickars sekä Jonathan Bean.

Julkaisemamme Journalismin trendit 2016 -kyselytutkimusraportti saa jatkoa. Osallistu 35-minuuttiseen webinaariimme, jossa Christina Anderson, the New York Timesin freelancetoimittaja sekä Ruotsin Microsoftin Communications Lead Johanna Snickars keskustelevat viestinnän ja median suhteesta.

Mynewsdeskin Chief Marketing & Growth Officer, Jonathan Bean esittelee 2000 journalistille eri puolilla maailmaa tekemämme kyselytutkimuksen pääkohdat. Kuulet, miten toimittajat arvostavat PR-ammattilaisia, mitä kanavia he käyttävät ja mitkä asiat heitä turhauttavat. Webinaari lopussa on viiden minuutin ajan mahdollisuus esittää kysymyksiä.

Webinaari on englanninkielinen

Ilmoittaudu tästä

Pvm: 8.6.2016

Aika: 12:30-13:05 EEST

Maksimiosallistujamäärä: 500

--------------------

Lataa Journalismin trendit 2016 -tutkimusraportti

Jos sinulla ei vielä ole omaa Journalismin trendit 2016 -tutkimusraporttia, lataa se ennen webinaaria tästä. Englanninkielinen raportti esittelee 2000 toimittajalle tehdyn kyselytutkimuksen tulokset.

Webinaarimme puhujat

Christina Anderson, freelancetoimittaja, New York Times

Christina Anderson muutti takaisin Tukholmaan New York Citystä vuonna 2004. Hän kirjoittaa freelancetoimittajana New York Timesille ajankohtaisista uutisista Skandinaviassa. Andersonin laajaan asiakaskuntaan ovat kuuluneet mm: Dow Jones Newswires, Radio Sweden ja Swedish International Development Cooperation Agency (Sida). Christina on syntyisin yhdysvaltalainen. Hän kasvoi Bostonissa, Massachusettsissa, mutta on asunut useaan otteeseen Ruotsissa 30 vuoden ajan. Anderson on suorittanut Masters’ degreen journalismista ja kansainvälisistä suhteista Columbian yliopistossa.

Johanna Snickars, Communications Lead Sweden, Microsoft

Johanna Snickars johtaa Ruotsin Microsoftin viestintäosastoa. Hänen vastuulleen kuuluvat mm. sisäinen ja ulkoinen viestintä, brändi, kriisiviestintä, yritysviestintä, sosiaalinen media, media- ja vaikuttajasuhteet. Snickars on työskennellyt PR:n ja viestinnän parissa yhdeksän vuoden ajan sekä viestintätoimistoissa että viestintäpäällikkönä pankki- ja vakuutusalalla. Snickars on suosittu puhuja ja hän bloggaa digitaalisesta viestinnästä.

Kommentit (0)