Mynewsday tulee luoksesi – seuraa tapahtumaa livenä uutishuoneessamme!

Mynewsday tulee luoksesi – seuraa tapahtumaa livenä uutishuoneessamme!

Kerroimmehan jo hyvästä ideastamme – Mynewsdaystä. Kokonainen päivä PRlle ja viestinnälle.

Olemme kutsuneet tapahtumaan mielenkiintoisia puhujia: Joanne Jacobs pitää esityksen mielipidevaikuttajista; “Interest Is a Skill: Solving Problems with Influencers”. PR-ammattilainen Adam Vincenzinin esitys käsittelee YouTubea: “Brand activity on YouTube: Learning from the best and worst”. Tämän lisäksi tapahtumassa käsittellään tulevan vuoden PR-, markkinointi- ja viestintätrendejä.  Esittelemme myös Mynewsdeskin uusia tuotepäivityksisä ja tulevia ominaisuuksia. Erikoisvieraaksi on kutsuttu Anna Ålenius Mathson joka on Projectplacen International PR Manager. Projectplace voitti Mynewsdeskin “Paras Kansainvälinen Uutishuone” -palkinnon 2010. Ålenius Mathsonin puheenaiheena on kansainvälinen PR:ä.

Mynewsdaytä vietetään kolmen päivän ajan kolmessa eri kaupungissa – matkaamme Tukholmasta Malmön kautta Göteborgiin. Mynewsdaytä ei tänä vuonna pidetä tällä puolen Itämerta, mutta kiitos Internetin, pystyt seuramaan sinua kiinnostavia esityksiä etäältä. Streamaamme nimittäin kaikki esitykset uutihuoneessamme tänään. Kaksi kolmesta esityksestä pidetään ruotsiksi, kolme englanniksi

Englanninkielisten esitysten ajankohdat:

Klo. 13.15 – Adam Vincenzini: Learning from the best and worst

Klo. 14.15 – Joanne Jacobs: Interest is a Skill: Solving Problems with Influencers

Klo. 16.00 - Jonathan Bean käsittelee tulevan vuoden PR-, markkinointi- ja viestintätrendejä

Etkö pysty seuraamaan esityksiä tänään? Ei hätää, haluamme että pystyt osallistumaan Mynewsdayn menoon myöhemminkin, joten julkaisemme kaikki esitykset uutishuoneissamme Mynewsdayn jälkeen.

Liity iloiseen seuraamme tänään Mynewsdayn merkeissä!

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.