Mynewsdesk järjestää sosiaalisen median aamupäivän 29.3.2012.

Mynewsdesk järjestää sosiaalisen median aamupäivän 29.3.2012.

Mynewsdesk tarjoaa aamupäivän sosiaalisen median teemojen parissa. Seminaarissa keskustellaan ajankohtaisista asioista muiden viestinnän ammattilaisten kanssa.

Mikä on sosiaalinen median rooli viestinnän ammattilaisille tänä päivänä? Mitä kaikkea meidän on otettava huomioon seikkaillessamme sosiaalisen median alati muuttuvassa maailmassa? Miten osallistua siellä käytäviin keskusteluihin? Ja miksi niihin ylipäätään kannattaa osallistua?

Puhujina tilaisuudessa ovat Hill + Knowltonin Digital Communications Consultant Jari Lähdevuori sekä Mynewsdeskin Suomen maajohtaja Markku Törhönen.

Jari Lähdevuori avaa puhevuorossaan Facebookin nykytilaa Suomessa ja esittelee hiljattain tehdyn tutkimuksen tuloksia:  Mitä yritykset Facebookissa tekevät, miten ne menestyvät ja mitä me voimme siitä oppia. Esitys pohjaa tuoreeseen Hill+Knowltonin ja Verkostoanatomian tutkimukseen.

Mynewsdeskin Markku Törhönen valottaa digitaalisten uutishuoneiden merkitystä sosiaalisen median ja sisältövetoisen viestinnän muuttuvassa ympäristössä.

Tilaisuuden tarjoaa Mynewsdesk.

Tunnisteet

Mynewsdesk – tehokasta viestintääMynewsdesk on maailman johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin julkaisualusta. Uutishuoneratkaisuumme luottaa tällä hetkellä yli 5000 yritystä ja 60 000 viestinnän ammattilaista. Mynewsdesk on säilyttänyt vuodesta 2003 asti asemansa todellisena pioneerina digitaalisen viestinnän alalla. Tarjoamme viestinnän ammattilaisille mahdollisuuden viestiä tehokkaasti uutishuoneratkaisullamme. Mynewsdeskin omistaa norjalainen NHST. Mynewsdeskin pääkonttori on Tukholmassa, ja muut toimistot Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Singaporessa.Saadaksesi lisää tietoa Mynewsdeskistä, seuraa meitä:TwitterLinkedInFacebookYouTubeFlickrSlideshareNewsroom

Liitetyt tapahtumat