​Toimittaja, anna uutisten löytää sinut!

Uutinen   •   Touko 13, 2016 10:00 EEST

Mynewsdesk-uutishuone on kanava median ja yritysten välillä. Toimittajat voivat poimia uutisaiheensa yli 5000 organisaation tiedotteista - omilla ehdoillaan ja ilmaiseksi. Voit helpottaa työtäsi luomalla oman tarpeesi mukaisen seurantaprofiilin vaikka heti. Mynewsdesk on toimittajien rakentama palvelu toimittajilleKokeile, miten Mynewsdesk tukisi sinun journalistista työtä.

Voit tehdä oman uutistilauksesi Mynewsdeskin toimittajasivustolla. Valitse omaa työtäsi palvelevat uutiset aiheen ja maantieteellisen alueen mukaan. Saat uutisaiheet ilmaiseksi sähköpostiisi haluamaasi aikaan. Voit myös lopettaa tilauksen milloin tahansa.

P.S.

Kiinnostaako kuulla, mitä journalistikollegasi maailmalla ajattelevat työstään ja median tulevaisuudesta? Haastattelimme Journalismin trendit 2016 -tutkimusta varten 2000 toimittajaa Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Isossa-Britanniassa, Australiassa, Kanadassa, Yhdysvalloissa ja Singaporessa. Voit ladata tutkimusraportin maksutta luettavaksesi.

Kommentit (0)