Uutta Mynewsdeskissä: Natiivimarkkinointi

Uutinen   •   Syys 24, 2014 13:05 EEST

Mynewsdeskiä käyttävät julkaisijat voivat nyt saada lisänäkyvyyttä julkaisuilleen; tiedotteille, uutisille ja blogipostauksille. Tarjoamme asiakkaillemme näkyvyyttä suurissa suomalaisissa medioissa natiivimarkkinoinnin muodossa.

Natiivimainos on luonteva osa julkaisualustaa ja se ei katkaise sisältövirtaa, vaan on luonteva osa sitä. Tunnetuimpia natiivimainoksia lienevät Facebookin sponsoroidut postaukset. Natiivimainoksen tavoitteena on, että se ei ärsytä mutta se huomataan.

Teemme yhteistyötä Bublaa -nimisen palvelun kanssa. Bublaa tarjoaa mediataloille keskustelufoorumeita, eli jokaisen julkaistun artikkelin perässä olevaa kommentointimahdollisuutta. Bublaan tekniikkaa käyttää tällä hetkellä esimerkiksi Iltalehti, Arvopaperi ja Nelonen Median julkaisut. Uusia isoja medioita on syksyn aikana tulossa useita lisää. Mynewsdeskin käyttäjien julkaisut näkyvät valitun mediaryhmän kaikkien julkaisujen yhteydessä kommenttiosiossa. Tässä esimerkkinä oma julkaisumme "Lataa ilmainen opas sisältömarkkinointiin" Arvopaperi.fi -sivustolla

Lisänäkyvyyden hankkiminen on helppoa. Aina kun Mynewsdeskiin julkaistaan jotain, niin voi valita suoraan ruksimalla mistä mediasta haluaa 24 tunnin lisänäkyvyyden omalle julkaisulleen.

Lisätietoja uudesta palvelustamme ja sen käyttöönotosta saat myynnistämme mynewsdesk@deski.fi. Laita viestiä, niin kerromme lisää ja saat palvelun käyttöönne vaikka heti.

Kommentit (0)