Mynewsdesk laajentaa ja avaa konttorin Suomeen

Lehdistötiedote  •  2011-02-25 14:44 EET

Mynewsdeskin laajennusaikeet vuodelle 2011 etenevät suunnitelmien mukaan. Mynewsdeskin Helsingin konttori avattiin muutama viikko sitten.

Mynewsdeskin lanseeraaminen Suomen markkinoille oli meille luonnollinen askel viime vuoden Norjan ja Tanskan satsausten jälkeen”, kertoo Jonathan Bean, Mynewsdeskin COO. Mynewsdeskillä on erinomaiset edellytykset Suomen markkinoilla.

- Suomi on tunnettu teknisesti osaavana ja eteenpäinpyrkivänä markkinana. Suomesta tuli viime heinäkuussa ensimmäinen maa maailmassa, jossa kaikilla on oikeus laajakaistaan. Mielestämme tämä asenne webbiin avaa meille ja palveluillemme oven Suomen markkinoille.

Toiminnan aloittamista Suomessa on suunniteltu viime vuodesta lähtien ja Mynewsdesk tulee tulevan vuoden aikana avaamaan konttoreita myös Skandinaavian ulkopuolelle. Mynewsdesk tarjoaa palvelua nimeltä online news exchange service, jota nettin panostavat toimittajat, yritykset ja yhteisöt arvostavat.

Country Manager Markku Törhönen johtaa Suomen tiimiä. Hän on työskennellyt mm. web-analytiikkayritys Snoobissa toimien eri tehtävissä myynnin ja account managementin parissa.

- Tämä on minulle ainutlaatuinen mahdollisuus auttaa Mynewsdeskiä uusille markkinoille ja samalla ottaa osaa heidän positiiviseen kehitykseensä”, hän kertoo. Meillä on jo 700 asiakasta Suomessa, joista 69 on luonut itselleen oman social media newsroomin. En voinut kieltäytyä saadessani mahdollisuuden olla mukana palvelun lanseeraamisessa Suomeen.

MyNewsdesk – The News Exchange Site

MyNewsdesk makes it faster and easier for companies, journalists, bloggers and opinion leaders to gain relevant exposure – on their own terms. It matches interestedusers with press releases, videos, images and other content, all instantly searchengineoptimized and automatically published on social media platforms.

The site serves more than 23,000 companies and has a 97% customer satisfaction rate.

Kommentit (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom