Ohita
Pyöräilijöiden turvatyynyjä valmistava Hövding voitti 100 Million Reach Challenge -kampanjan

Tiedote -

Mynewsdesk julkisti maaliskuussa 2016 100 Million Reach Challenge -kampanjan, jolla haastettiin yrityksiä kertomaan rohkeampia tarinoita ja tavoittelemaan 100 miljoonan ihmisen yleisöä. Sadat yritykset ottivat osaa kisaan. Hienojen tarinoiden joukosta Mynewsdesk valitsi voittajaksi polkupyöräilijöiden turvatyynyjä valmistavan Hövdingin.

Mynewsdesk sitoutui 100 Million Reach Challenge -kampanjassaan tarjoamaan voittajayritykselle viestintäkampanjan, jolla yleisöä lähdetään tavoittelemaan. Samalla Mynewsdesk haastoi myös itsensä 100 miljoonan yleisön tavoitteluun uutishuoneteknologiallaan. Nyt sadat mukaan lähteneet kilpailijat on käyty huolella läpi ja joukosta on valittu voittaja: Hövding. Hövding on innovatiivinen, ruotsalainen yritys, joka valmistaa pyöräilijöille turvatyynyjä. Hövdingin turvatyynyissä on kolme kertaa tavallista pyöräilykypärää parempi iskunvaimennus.

- Hövdingin tilanne on hyvin tyypillinen. Heillä on lupaava ja innovatiivinen tuote, mutta globaalin laajenemisen esteenä on lukuisia haasteita. Mynewsdesk haluaa olla mukana ratkaisemassa näitä haasteita erityisesti näkyvyyden kannalta. Se, että tuote todella pelastaa ihmishenkiä, tekee kampanjastamme entistä tärkeämmän, sanoo Sofia Juhlin, Mynewsdeskin Head of Global Marketing Communication & Brand.

Hövdingin kampanja suunnitellaan lähiviikkojen aikana ja lanseerataan myöhemmin keväällä. Työskentelyn etenemistä dokumentoidaan ja päivitetään kampanja-sivustolle.

- Pyöräily on ihanaa ja sillä on paljon hyviä vaikutuksia. Haluamme kannustaa ihmisiä valitsemaan pyöräilyn turvallisuutta unohtamatta. Pyöräilijöiden turvatyyny tulee todella mullistamaan pyöräilyn. Haasteenamme on ollut tavoittaa nykyisillä resursseilla kuluttajia, kertoo Anna Katarina Skogh, Hövdingin markkinointipäällikkö. Odotammekin innolla 100 Million Reach -kampanjaa, sanoo Skogh.

Lisätietoja:

Mynewsdesk

Sofia Juhlin, Head of Global Marketing Communication & Brand Mynewsdesk

sofia.juhlin@mynewsdesk.com, +46 (0) 763 40 0404

Hövding

Anna-Katarina Skogh, Marknadschef Hövding

anna-katarina.skogh@hovding.com, +46 (0) 760 46 4432

Mynewsdesk – tehokasta viestintää

Mynewsdesk on maailman johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin julkaisualusta. Uutishuoneratkaisuumme luottaa tällä hetkellä yli 5000 yritystä ja 60 000 viestinnän ammattilaista.Mynewsdesk on säilyttänyt vuodesta 2003 asti asemansa todellisena pioneerina digitaalisen viestinnän alalla. Tarjoamme viestinnän ammattilaisille mahdollisuuden viestiä tehokkaasti uutishuoneratkaisullamme.

Mynewsdeskin omistaa norjalainen NHST. Mynewsdeskin pääkonttori on Tukholmassa, ja muut toimistot Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Singaporessa.

Saadaksesi lisää tietoa Mynewsdeskistä, seuraa meitä:

Slideshare

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.